Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 PS Hvorfor "heter" Petter Jr til slutt? Fordi han pleier å gå barneskirenn. Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 PS Hvorfor "heter" Petter Jr til slutt? Fordi han pleier å gå barneskirenn. :!: LOL, den var faktisk knallgod!! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Pappan hans heter sikkert Petter han og Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) PS Hvorfor "heter" Petter Jr til slutt? junior (fra latin 'yngre', av juvenis 'ung'), brukes etter et etternavn (forkortet jr.): den yngre, sønnen, til forskjell fra faren. Med andre ord fordi faren hans også het Petter Northug. Jeg kan si at jeg heter Jan Breivik Jr, det fordi også faren min heter Jan Breivik. Dog har jeg og faren min forskjellig mellomnavn (han Gunnar, jeg Fredrik), derfor bruker ikke jeg Jr til slutt. Endret 20. februar 2010 av JanFr Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 PS Hvorfor "heter" Petter Jr til slutt? junior (fra latin 'yngre', av juvenis 'ung'), brukes etter et etternavn (forkortet jr.): den yngre, sønnen, til forskjell fra faren. Med andre ord fordi faren hans også het Petter Northug. Jeg kan si at jeg heter Jan Breivik Jr, det fordi også faren min heter Jan Breivik. Dog har jeg og faren min forskjellig mellomnavn (han Gunnar, jeg Fredrik), derfor bruker ikke jeg Jr til slutt. Men faren heter jo ikke Petter... Lenke til kommentar
brg Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Vil tro at han er oppkalt etter bestefaren og derfor har jr. i navnet. Det er også vanlig. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Kan man ditche Jr. når den man er oppkalt etter dør? Høres så barnslig ut å ha Jr. i navnet Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Vil tro at han er oppkalt etter bestefaren og derfor har jr. i navnet. Det er også vanlig. Det kan det selvsagt være ja... Så setter vi over til jaktstarten igjen Føler nå litt at det er som fjorårssesongen og sesongene før. Bekymret for at Northug skal dette av... Endret 20. februar 2010 av Nasciboy Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Kan man ditche Jr. når den man er oppkalt etter dør? Høres så barnslig ut å ha Jr. i navnet Enda mer barnslig å gå barneskirenn som 24 åring! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Fuck dette nye forumet. Ingenting virker. Test 1-2 Endret 20. februar 2010 av Stonemeister Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 OL i å bryte i dag? Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Fuck dette nye forumet. Ingenting virker. Ikke nettadressen din heller Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Fuck dette nye forumet. Ingenting virker. Ikke nettadressen din heller Skal være .no, ikke .com. http://trommelyd.no/ Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Skal være .no, ikke .com. http://trommelyd.no/ Fant det ut, men den blå lenkegreia skal jo komme opp uansett. Det gjorde den ikke her. Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Skal være .no, ikke .com. http://trommelyd.no/ Var vel .co han skrev. Vel, det var 10 sekunder jeg aldri får igjen, var jo ingenting der Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 SKIBYTTE! Kom igjen, NORTHUG! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 FØLG ETTER SVENSKEN! Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 FØLG ETTER SVENSKEN! Hørtes ut som et jævla god tips Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 FØLG ETTER SVENSKEN! Han tar nok en Brink i god tid før slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå