Zeph Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ja, eg meiner det ikkje betyr noko om løpet er over så lenge ho har juksa. Er det greit å jukse så lenge ingen oppdager det før du er gått i mål? Vegard Ulvang mener juryens avgjørelse er helt riktig. - Juryen har gjort en helt riktig vurdering. Bildene viser at hun tar to skøytetak før skibyttet, men det er tydelig at hun tror at hun er innenfor sonen. Hun har tatt av seg stavene og tjener ikke noe på dette, sier Vegard Ulvang til VG Nett. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Blir nok ikkje noko bronse nei. No må me håpe på medalje på stafett eller 30km. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Du misforstå Zeph, jeg mener ikke det er riktig, jeg bare sa hvordan jeg trodde det ville gå. Jeg forventet at juryen skulle diske henne jeg og mener det er helt klart. Ta en liten side bakover å titt om du er i tvil- edit: ah, leste forrige innlegg ditt litt fort, så la ikke merke til du sa at jeg mente. uansett, juryen burde disket henne og bør det fortsatt, så er vi forhåpentlig ferdig med saken. Endret 20. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Skandale om polakken får beholde medaljen sin. Rett og slett. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Trur det er for seint på kveld å diskutere dette, går litt i surr. Lenke til kommentar
hillmar Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 I følge dagbladet har ikke juryen hatt bildene som vi har sett på nrk(det fra lufta). De har sikkert bare sett bilder fra produksjonen, og der er det filmet fra siden på bakkenivå. Da er det mye vanskeligere å se om hun er i sving eller ikke... Virker egentlig rart at juryen kan dømme dette uten å ha sett alt bildebeviset men... Og er det noen som vet hva som står i reglementet ang. dette? Er det disk hvis man skøyter før linja, eller hvis man tjener noe på det? For meg er no annet enn det første alternativet meningsløst, men jeg har ikke lest reglene... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Nå kjenner jeg ikke til regelboka, men noe sier meg at den bør spesifiseres noe mer. Noe lignende som dette "Løpere skal ikke begynne å skøyte før den røde streken før skibytte. Dog kan det vurderes etter skjønn etter hvorvidt det dreier seg om verdenscup eller OL. Nulltolleranse under OL vil nok føre meg seg for store reasksjoner til at noen av oss har baller til det. Det skal selvsagt heller ikke diskes om det er snakk om en av utøvrene som har tatt medalje eller om løperen virker overrasket når vi konfronterer h*n." Kort sagt, pinlig. Brenn regelboka. Justice for Kristin. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Håper, tror og synes at polakken skal bli disket! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Trur det er for seint på kveld å diskutere dette, går litt i surr. Helt klart, tid for å kræsje puta snart nå ja Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Og er det noen som vet hva som står i reglementet ang. dette? Er det disk hvis man skøyter før linja, eller hvis man tjener noe på det? For meg er no annet enn det første alternativet meningsløst, men jeg har ikke lest reglene... Det er en meget klar linje for når man kan begynne å skøyte. Med tanke på hvor strenge de har vært tidligere tør jeg gjette på at absolutt all skøyting før linja er strengt forbudt, men juryen mener tydeligvis ikke det. Håper vi tar det til en annen jury med NRKs bilder. Bildebeviset taler klart og tydelig fordel Steira. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg tør nok vedde mye på at jury har samme tv bilder som nrk får levert. Nrk har ikke eget helikopter over stadion meg bekjent. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Trur det er for seint på kveld å diskutere dette, går litt i surr. Sent? Klokken er jo bare halv 5 Vancouver-tid Akkurat laget middag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Haha. Husk 05.45 da. For da spiller Everton mot United. Vancouver tid, ja. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Skal ikke være våken så lenge. Tar vel kvelden etter Finland-matchen rundt halv 12 i kveld Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2010 Hva? Finland-kamp i ISHOCKEY foran United? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Må jo bli 1. og 3. plass til Norge...noen som har fanget opp noe nytt om den saken? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Skal dei ta det vidare må dei legge inn protest innan 72 timar. Skinstad vil diskutere det med Kristin før dei eventuelt gjer noko. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hva tror dere Kristin tenker da? Kan jo være at hun ikke vil "komme på kant" med Kowalchyck osv med å legge inn protest for noe slikt. Ikke at det bør være noen grunn til å ikke legge inn protesten, for den saks skyld. Men Kristin kan vel føle seg litt dårlig i den situasjonen. Håper Kristin er så innstilt på å få bronse og rettferdighet at hun går med på å appellere/protestere på nytt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hva faen er det juryen snakker om? Hun har ikke tatt av seg stavene, og om hun hadde tatt dem av så får hun iallefall en fordel av å skøyte kontra å labbe i klassisk! Lenke til kommentar
hean Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hva tror dere Kristin tenker da? Kan jo være at hun ikke vil "komme på kant" med Kowalchyck osv med å legge inn protest for noe slikt. Ikke at det bør være noen grunn til å ikke legge inn protesten, for den saks skyld. Men Kristin kan vel føle seg litt dårlig i den situasjonen. Håper Kristin er så innstilt på å få bronse og rettferdighet at hun går med på å appellere/protestere på nytt. HELT feil å gå ut i media og uttale at det er opp til Kristin. Da vet jo ALLE at hvis det blir protest så er det Kristin som har vært avgjørende på den beslutningen og da blir det fort litt press. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå