Latias Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Hvordan kan dette være jaktstart? Er det ikke fellesstart/intervallstart? Trodde jaktstart var etter en sprint, men det kan jo ikke stemme i dette tilfellet. Er jo etter en sprint da. Var sprinter på onsdag. :!: Men dette er ikke skiskyting. Alle starter samtidig, vet egentlig ikke hvorfor det heter jaktstart. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Bjørgen! Kvifor kalles det jaktstart og ikkje fellesstart? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Bjørgen! Kvifor kalles det jaktstart og ikkje fellesstart? Fellesstart er det siste løpet. Kan ikke ha samme navn på to løp. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Lurer jeg på og. Trodde det var fellesstart jeg? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hahaha. Kristin ler av 4. plassene. :!: "Vi får håpe det ikke er mer enn 3 inn på oppløpet." Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Haha, var fin den. På ein Vi Menn-plakat her står det "Langrenn 15km med skibytte". Då er dette altså verken jaktstart eller fellesstart, men langrenn med skibytte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Lurer jeg på og. Trodde det var fellesstart jeg? Sjekk bildet i førsteposten. Ser det ut som intervallstart? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Spikkespikkefliser! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jaktstart brukes jo og i løp der startlista legges opp etter resultat på forrige løp. Finnes den greina i langrenn forresten, eller kun skiskyting? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja! Dette blir kjekt, Stonemeister. Er glad resten av kvelden uansett, jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Den jaktstarten dere snakker om finnes bare i skiskyting. I langrenn er jaktstart det løpet der man starter sammen og har skibytte halvveis. Skiskyting-jaktstart brukes vel i ingen andre grener, med unntak av kombinert (blir feil å sammenligne det også). Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Snakkes etter løpet! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jaktstart brukes jo og i løp der startlista legges opp etter resultat på forrige løp. Finnes den greina i langrenn forresten, eller kun skiskyting? Er helt slutt på det. Men har likevel fått navnet jakstart/dobbeljakt siden det er satt sammen med et skibytte i midten tenker jeg. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Satser på et gull til Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jaktstart brukes jo og i løp der startlista legges opp etter resultat på forrige løp. Finnes den greina i langrenn forresten, eller kun skiskyting? Er helt slutt på det. Men har likevel fått navnet jakstart/dobbeljakt siden det er satt sammen med et skibytte i midten tenker jeg. Det er "Skiskytter-jaktstart" i Tour de ski! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Var det hestmelk de hadde med seg? Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Marit ser vilt sterkt ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå