Gå til innhold

OL2010:19-20/2 Langrenn, jaktstart.


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er nok redd dette OL har hatt nok skandaler allerede, og den olympiske komite vil blande seg inn og si nei for ikke å tape mer ansikt.

Det vil bli et helvetes leven om hun blir tatt fra medaljen nå, og det vil nok både jury og olk slippe for alt i verden.

Bedre at kun norge sutrer og bryr seg, enn at alle mediers søkelys havner på denne saken.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Noen som drikker melk her? Var litt tørst, og tok turen til kjøleskapet. Tok fram kartongen, og jammen meg var det ikke skrevet om Steira på den. Beste OL-minne var 4. plasser fra OL, mens beste treningslåt er "The Bitter End". Er redd den låta har blitt en realitet.

Ironien kjenner ingen grenser i dag...

 

Regnet med du skjønte hva jeg mente, men hun har tatt bronsje og blir da tatt fra en medalje.

Det er irrelevant.

Lenke til kommentar

Synd at Kristin ikke gikk litt mer taktisk i siste bakke Kowalczyk var stiv som en påle og stoppet helt opp på toppen. I tillegg valgte Kristin dårligste spor i siste sving, hvor hun først bremset opp for så å kjøre innerste sporet med minst fart. Hadde hun kommet seg foran Kowalczyk i utforkjøringen ville hun nok ha slått henne med en meter eller to i spurten. Den siste feilen Kristin gjorde var vel å kaste hodet og overkroppen over mål når man måler på skotuppen..

Generelt er jeg litt motstander av å være "bitter taper" som protesterer for alt mulig, men det er vel liten tvil om at Kowalczyk sannsynligvis tjener en skolengde på 4-5 skøytetak mer enn tillatt.

 

Lenke til kommentar

Poenget er jo at du meinte ho ikkje burde bli diska fordi ho hadde fått tredjeplassen allerede, og for å unngå bråk.

 

Sånn eg last det iallefall. :hmm:

 

Ja da har du lest riktig, så hva var problemet?

jeg ordla meg kanskje dumt om det var vanskelig å forstå jeg siktet til at løpet er over, alle tror de vet resultatet og hvordan media ville elsket en slik sak.

Det tenker jeg jury/komite vil unngå, da de vil ha posetivitet, idrettsglede osv, ikke bråk og klaging.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...