Jotun Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nei, skal hu straffes for dette så skal hun etter reglene diskes. Nå må de ha baller nok til å følge reglene. Reglene er der for å følges så lenge det ikke er noe annet enn utøveren sin feil. Hadde arrangøren hatt et dårlig merke e.l så hadde saken vært annerledes. Her kan ikke polakken skylde på noen som helst! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Om hun får bronsen vet jeg ikke hva jeg gjør. Eller jo: PARTY PARTY Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Dette er mer spennende en selve løpet. :ohmy: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Slik gikk det forrige gang noen skøytet Enig med kristiansen. Nå får de være konsekvente nå da. Denne skøytingen er mye drøyere enn det Vibeke gjorde, selv om den og var helt klart regelbrudd. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hadde blitt som gull nr. 3 i dag dette. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hadde blitt som gull nr. 3 i dag dette. Helt enig. Å frata en medalje for så klart juks kjenner eg ikke en plass. Og det skulle eg stått for om det var en norsk utøver som hadde gjort det samme. Såpass må me kunne forvente av de beste i verden. Juryen har allerede sagt at det var greit Det er en anke nordmennene leverer inn. Latterlig jury. Hvorfor er det greit noenganger, mens andre ganger er det ikke greit å skøyte? Nå får de pokker meg vise at regler er regler. Spesielt i OL Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Nei, skal hu straffes for dette så skal hun etter reglene diskes. Nå må de ha baller nok til å følge reglene. Reglene er der for å følges så lenge det ikke er noe annet enn utøveren sin feil. Hadde arrangøren hatt et dårlig merke e.l så hadde saken vært annerledes. Her kan ikke polakken skylde på noen som helst! Enig. Noen som husker VM-jakstarten i Pangchang i fjor? Bjørndalen og Berger gikk feil, og det ble kraftige protester fra alle de andre landene. Men det var pga. arrangøren som ikke hadde markert godt nok (evt. ikke markert i det hele tatt). Dette er en helt annen situasjon, og var gjort bevisst av polakken. Diskes det ikke, er det egentlig ikke noe vits med reglene. Hvorfor faen ha den røde streken da? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 MEN FOR FAEN DA. KAN IKKE DISKE EI NORSK EI OG SÅ SI DET ER GREIT FOR POLAKKEN!? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hadde de hatt beviser for svenskene i sprinten hadde de tatt de. Her har de da soleklare beviser. Tar jo 4-5 klare stavtak med skøyteteknikk... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Reglene må følges 100%. Om ho skøyter 10 meter før linja, kvifor ikkje 20 meter, 30 meter, 40 meter, 100 meter? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Jeg klarer ikke å se hvordan juryen her skal argumentere for at det polakken gjorde var greit. Tv bildene viser jo at dette var langt fra noen retningsendring, og at det ikke var spor der hindret da ikke noen av de andre i å la vær å skøyte før streken. Jeg er ganske trygg på at hun diskes om juryen er opptatt av å følge reglene de selv har satt. Endret 19. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Noen som kan fortelle meg hvem som sitter i denne jævla juryen? Er jo nesten verre enn hoppjuryen, og da er det seriøst ille... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det er et soleklart REGELBRUDD! Regelbrudd straffes med disk uansett hvem det er som står for dem. Frode Andresen mistet en medalje for å ha brutt reglene for en masse herrens år siden, det var greit. Polakken har også brutt reglene med klar margin, og tjener faktisk såpass med tid på det at hun slår Kristin med den halve skolengden. Dette er disk om de ikke skal dra en FA og bedømme dette uten å sammenligne det med tidligere situasjoner. Fy faen så provoserende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hva med å bare fjerne reglene? Så blir det 30km fri i steden for. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tror dere vi får svar før curlingkampen er ferdig? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tror dere vi får svar før curlingkampen er ferdig? Om det stemmer at jurymøtet holder på nå er det snakk om minutter mer enn timer. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vi skal ha denne 3. plassen nå. Noe annet vil være urimelig. Hva er vitsen med regler om de ikke kan følges? Lenke til kommentar
hean Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Avgjørelser blir jo ofte tatt i favør av de stora nasjonene, la oss håpe det er tilfelle her også. Klart regelbrudd, Steira fortjener bronsen der! Vi skal ha denne 3. plassen nå. Noe annet vil være urimelig. Hva er vitsen med regler om de ikke kan følges? Hvis de ikke disker blir denne øvelsen 7,5 km skøyting med klassiskski + 7,5 km skøyting. Endret 19. februar 2010 av Nasciboy Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 7,45 klassisk og 7,55 skøyting. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Tror dere vi får svar før curlingkampen er ferdig? Om det stemmer at jurymøtet holder på nå er det snakk om minutter mer enn timer. Ryktene går om at pizzaen de skulle spise i pausen er forsinket, så det kan fort ta litt tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå