Zeph Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Trur Pål Gordon har litt sadomasochistiske tilstander Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Ellers - antijinx fortsetter å gi oss gull! Grattis Marit! Tror vi antijinxet så mye i begynnelsen at vi får igjen med renter nå. Håper renten er høy da. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 hehe. Norge 5-2 Sverige Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Trur Pål Gordon har litt sadomasochistiske tilstander Tviler ikke. Fortjener egentlig sparken, for han har alt annet enn imponert i dette mesterskapet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vi har vunnet to gull, vi har knust de andre i dag. Likevel sitter jeg her uten noen form for glede. Jeg synes så synd på Kristin. Fikk tårer i øya da hun stod der og jublet og tenkte "endelig". Så skjer det igjen. Som Torstein! sier, når hun står der og gråter og blir omfavnet og Kristiansen, da kom tårene her og. Jeg synes så utrolig synd på deg Kristin. Lykke til på 3mila og stafetten!! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Faen for en følelse jeg fikk i kroppen da vi såg Kristin bli omfavnet av Egil Kristiansen... Man ser at hun begynner å grine rett før. Faen for noe drit. STAKKARS KRISTIN!!! Det gikk innpå meg også. Håper hun tar medalje senere! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Frister å sende mail til NRK og klage hardt på oppførselen til Gordon. Det var noe av det verste jeg har sett noen gang under intervjuet med Kristin Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Huff.. All kudos til Marit Vi elsker deg!! Men.. Likevel.. Noe som mangler.. Noe er feil.. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Å? Så det var DEET eg siktet til.. Takk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Seriøst, kan han jævelen bort fra mixed zone. Fortjener ikke å være der. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Vi kan lage anti Gordon gruppe på Facern. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Arrangøren er våkne jo. Har gitt Steira nr. 4. Tror jeg har en viss anelse om hvor hun havner i mål. Lynsjing fortjener du, jinxefaen Endret 19. februar 2010 av Stonemeister Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nei, uff. Stakkars Gordon. Jeg tror neppe han mente å såre Kristin. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nei, uff. Stakkars Gordon. Jeg tror neppe han mente å såre Kristin. Det der var nok helt bevisst, ikke første gang han oppfører seg på denne måten. Han er villig til å si alt for å lage drama. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Nei, uff. Stakkars Gordon. Jeg tror neppe han mente å såre Kristin. Han skuffer, og sårer alle. Han liker å gni ting inn også. Latterlig at NRK ikke sendte noe bedre enn han flash-fyren. Arrangøren er våkne jo. Har gitt Steira nr. 4. Tror jeg har en viss anelse om hvor hun havner i mål. Lynsjing fortjener du, jinxefaen Skulle ha satt penger på det da. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Nei, uff. Stakkars Gordon. Jeg tror neppe han mente å såre Kristin. Ikke jeg heller, men er forbanna irriterende fordi om. PG: "Se på dette, Kristin! Bare en HALV skolengde bak!! det er jo ingenting" K: "Ja, nei.." PG: "Jo!! SE!!!" K: "" T: "Det er ikke så morsomt å se slikt for noen skiløpere.." PG: "JO!! SE!! LOLOLOL" Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg er sur på Gordon. For en tufs. Lenke til kommentar
kneggknegg Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Føler med Kristin nå. Hadde betydd mer med medalje for henne enn gull for noen andre norske! Heier først og fremst på Kristin resten av OL!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Eg er glad på vegne av Marit, men det blir dessverre overskygget av hvor lei meg eg er på vegne av Kristing. Hadde håpt hu klarte det, men under innspurten var vi enige før photofinishen at Polakken var foran. Klarte ikke tro på det selv om Kristin begynte å juble. Så kom kontraen :( Men utrolig rått av Marit. Sprengte hele gjengen i filler nå. 2-3-4-5-6 og 7 plassen var helt ødelagte når de kom i mål. Marit kontrollerte inn mot slutten selv om Polakken såg ut som hu hang på en stund. Fantastisk bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå