Latias Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Dette er tråden for jaktstarten i langrenn for kvinner og menn. Tid for konkurransen: 19/2 kl. 22.00 jaktstart, kvinner 20/2 kl. 22.30 jaktstart, menn Hvordan fungerer konkurransen? Hver deltaker går først halvparten av rennet i klassisk stil, før de skifter ski og går den andre halvdelen av løpet i fri teknikk. Det gjelder altså å være god i begge formene, ellers har man ikke sjanse på en topp plassering. Mulig norske deltakere: Kvinner Marthe Kristoffersen Kristin Stormer Steira Marit Bjørgen Therese Johaug Menn Petter Northug Martin Johnsrud Sundby Eldar Rønning Tord Asle Gjerdalen Se opp for: Kvinner Justyna Kowalczyk, Aino-Kaisa Saarinen, Kristin Stormer Steira, Charlotte Kalla, Marit Bjørgen, Arianna Follis. Menn Petter Northug, Marcus Hellner, Lucas Bauer, Dario Cologna, Matti Heikkinen, Georgio Di Centa, Vincent Vittoz, Pietro Piller Cottrer, Maxim Vylegzhanin. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Fuckersene har lagt 30km jaktstart når jeg er i Oslo på konsert. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Fuckersene har lagt 30km jaktstart når jeg er i Oslo på konsert. Look on the bright side, du får sett Norges fineste by. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er den største overdrivelsen jeg har hørt i år. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nå havner tråden i mine innlegg Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Har forsåvidt mistet gleden av dette forumet, men får vel nesten ha den i mine innlegg... Tipper Kalla vinner i dag. Skulle ønske Steira fikk sitt etterlengtete gull, men hun er rett og slett ikke rask nok. Kvinnenes svar på Södergren. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Skal steira ta gull må det hvertfall gjøres ute i løypa. For en spurt kan Kristin bare glemme. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Skal steira ta gull må det hvertfall gjøres ute i løypa. For en spurt kan Kristin bare glemme. Faen, jeg som trodde hun kunne sitte hjemme og vinne. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) *mine innlegg* Har trua på Steira og Bjørgen i dag. Johaug håper jeg kan få til et godt løp også. Endret 19. februar 2010 av MartinF Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 *mine innlegg* Har trus på Steira og Bjørgen i dag. Johaug håper jeg kan få til et godt løp også. Johaug har ikke truse. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Du tok spøken jeg droppet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Lol... Vitse med skriveleifer da. Unødvendig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Når det passer er det epic. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hvordan kan dette være jaktstart? Er det ikke fellesstart/intervallstart? Trodde jaktstart var etter en sprint, men det kan jo ikke stemme i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Heia Steira og Bjørgen! Dette er Norge sitt OL Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 I dag blir det finsk, tipper jeg.. De andre er slitne nå. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Så var det dette. Vi går inn i neste øvelse med godt humør, i hvert fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå