Gå til innhold

Hva er ditt favorittkabinett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cooler Master Obsidian er kabinettet jeg sikler etter for øyeblikket, etter mitt nåværende Cooler Master CM690 ble delvis hvitmalt under oppussing her :p

CM690 er dog litt for trangt, og har dårligere harddiskløsninger enn det bildene tilsier.

Ellers har jeg god sans for Lian-Li sine kabinetter.

Lenke til kommentar

Cooler Master Obsidian er kabinettet jeg sikler etter for øyeblikket

Visste ikke at Cooler Master også hadde et kabinett som het Obsidian. ;)

Ellers er favoritten blant alle kabinettene jeg har hatt og har, også Corsairs Obsidian 800D. Aldri hatt en så lett jobb å installere komponenter. Men helt perfekt kabinett er det ikke (finnes det?).

Lenke til kommentar

For de som bygger pc selv, så er utseende ikke det viktigste, men løsningene på innsiden.

Feil. Er ikke slik for alle vet du. Jeg kjøper det kabinettet som ser best ut - er løsningene for dårlige, så er det fram med dremelen.

Javel, men da er du fjorten år. Blir som rånerne som pimper sin Mitsubishi galant med alt av body-styling, lakkerer, setter på gromme felger, bremser og alt slikt, men så er det fortsatt den kjipe standard motoren i fortsatt.

Vi snakker luftslott, bigtime !

Så vidt jeg vet så er Wikipedersen litt eldre enn fjorten år du. ;)

Velger selv kabinett utfra utseende og løsninger. Er veldig glad i stilrene kabinetter med gode innvendige løsninger som gjør monteringen til en lek, spesielt fra kvalitetsprodusenter som Cooler Master, Antec, Lian Li osv.

Lenke til kommentar

milde himmel....

...kanskje "nevnte" problem er hva som skiller oss folk fra hverandre.... er glad jeg er "nerd" ...OG... har alle "fingrene" i behold...

....bilder av mitt "modifiserte" Cooler Master Stacker....

(ja, jeg har en pervo-copper-kjøler, men den hadde ikke betydd dritten om jeg ikke hadde sørget for tilfredstillende sirkulasjon...)

post-173370-1266763497,0002_thumb.jpg

post-173370-1266718484,5083_thumb.jpg

peil eller ikke peil...whatewer...kjør en tur med mamsen din på en varm sommerdag, i 80-100km pr/t....stikk hodet ut vinduet og bekreft temperaturen....lik den som annonseres på yr.no....

formelen er: luft i bevegele er kaldere enn "........."

ja...jeg er/var en smule rødvinsdrita når jeg la til dette innlegget....SKÅL !!!

Endret av flu
Lenke til kommentar

[quote name='PrayingMantis' date='21. februar 2010 - 00:19' timestamp='1266707941'

Javel, men da er du fjorten år. Blir som rånerne som pimper sin Mitsubishi galant med alt av body-styling, lakkerer, setter på gromme felger, bremser og alt slikt, men så er det fortsatt den kjipe standard motoren i fortsatt.

Vi snakker luftslott, bigtime !

Store ord fra en som har Blå ledlys i vifta sine;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...