Gå til innhold

Forslag til nytt MMORPG?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg også lurer på dette!! jeg vet desverre ikke, men noen andre vet det sikkert . . . Jeg har også spilt WoW en del men er drittlei, men jeg starter kun på Aion hvis det er nok folk som spiller . . . dvs at det må være enkelt å finne folk å pvpe og raide med :p

Endret av wow-dude
Lenke til kommentar

tror faktisk d er utrolig lite folk som spiller aion i norge.. finner iværtfall ikke noe community for det..

Vet ikke hva som blir definert med ekstremt lite men vet at perento i vært fal har noen hundre, i vært fall. Med community tenker du legion(guild) eller noe enda større? er et par norske legions på perento asmo med 20+ spilelre.

Kahrun skal vist nokk også ha en del men spiller ikke der så det vet jeg ikke noe serlig om

Endret av Ramusama
Lenke til kommentar

nei jeg mener et sted der norske aion spillere samlest for å diskutere på forum. ikke ei guild side..

btw noen som vet om det har blitt mindre xp grinding på aion? skal starte oppat accounten min tenkte jeg, men er IKKE intresert i noe xp grinding, ved å drepe mobs.. hmm.. vil queste, gå instancer om dere skjønner :p

Lenke til kommentar

Tror det eg veldig mange som spiller der på verdensbasis.

Om du liker xp grinding, så er vell aion det perfekte spillet for deg :p

Jeg hadde helt klart spilt spillet, hadde det ikke vært for all grindinga.

Atm spiller jeg Age of conan, og digger det :)

Lenke til kommentar

Tror det eg veldig mange som spiller der på verdensbasis.

Om du liker xp grinding, så er vell aion det perfekte spillet for deg :p

Jeg hadde helt klart spilt spillet, hadde det ikke vært for all grindinga.

Atm spiller jeg Age of conan, og digger det :)

Jeg vurderer et nytt MMORPG skjønner dere men det må liksom være nok folk p pvpe og raide med . . . mange som spiller AoC da ?

Lenke til kommentar

Jeg vurderer et nytt MMORPG skjønner dere men det må liksom være nok folk p pvpe og raide med . . . mange som spiller AoC da ?

De slo sammen noen servere pga lite folk, men på realmen jeg er på nå, så er det veldig mange. jeg er fortsatt low level, men det kryr av folk samma hvor jeg er.. :)

Jeg spiller kun mmo for å raide, så venter på å finne ut hvordan dette er.

Lenke til kommentar

De slo sammen noen servere pga lite folk, men på realmen jeg er på nå, så er det veldig mange. jeg er fortsatt low level, men det kryr av folk samma hvor jeg er.. :)

Jeg spiller kun mmo for å raide, så venter på å finne ut hvordan dette er.

Jeg spiller kun MMO for å PvPe :p alle babler om: kom deg til høyste lvl. . . NEI! sier jeg fordi jeg gidder ikke å bruke så forbanna mye tid . . . da er det mer morsomt å PvPe :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...