Aizen Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har fått meg minttu som er helt ok med 1shot, men etter det blir det fort kvalmandes:P Noen som vet hva jeg kan blande det med? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Lag drink med 1 del minttu og 1 del dooley's, i et lavt glass med isbiter! Utrolig godt, hvis du liker after eight sjokoladen Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Kakao med minttu er digg. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg synes den er knallgod med varm sjokolade/kakao! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 "Mojito" med 50/50 rom og minttu. ^^ Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Vann! Enten iskaldt eller lunket. Blank Minttu blir fort kvalmende, fordelen er jo dog veldig frisk ånde. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Interessant. Her har man mange gode ideer til hva jeg kan gjøre med Minttu-flaska jeg har hatt i et par år nå og fortsatt ikke fått meg til å gjøre noe med, siden den eneste gangen jeg har drukket Minttu rent, smakte det død og fordervelse, men fikk ei flaske i gave, så ... Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg bumper. Og trenger hvertfall selv flere tips Hvordan blir det for eksempel å blande den med Red Bull eller lignende? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg synes selv at mintsmaken ble så fremtredende, selv etter å ha blandet den 50/50 med vodka. Drakk den forsåvidt ren, men tror den funker bedre som en piff i enkelte drinker enn en hovedingrediens. På samme måte som litt akevitt satte en fin krydderspiss på en veldig fruktig drink jeg lagde i sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå