stich_it Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Som sagt er det ikke det jeg vil fram til heller.. Det jeg vil fram til er aa ikke sitte aa klage noe inne i granskauen.. Og jeg bumpet denne traaden fordi INGEN andre hadde noe BRA aa tilfoye traaden Hva er det da du vil frem til ang hva som er blitt sagt tidligere i denne tråden? Du ga ikke akkurat utrykk av å ikke klage som Su sier nå. Det er noen som sier: gi en person mat og de spiser en dag, lær personen å jakte og personen kan skaffe seg mat vær dag Hjelp til selvhjelp kalles vel det. Samme som er blirr forsøkt i denne tråden. Men nok off topic, den dingsen fra biltema kan kanskje funke. Så forresten nå at lignende var foreslått tidligere, dig med link til eBay Endret 25. mai 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Du har nok s-video på PCen, og denne kan du koble til en sånn. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hvis du faktisk leser gjennom tråden, ser du at jeg har hjulpet han så langt det går. Lenke til kommentar
rubine Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Viss dere ikke har noe aa komme med saa slutt aa bumpe traaden! Jeg la ikke inn ett innlegg her for aa krangle med dere! Skal dere hjelpe HAM eller 'hjelpe' meg? Jeg bumpet traaden fordi den ikke hadde noe endeli svar som hjalp ham.. Det er grunnen Men som sagt prov den tingen fra biltema som stich_it sier Haaper du komme i maal med dette Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Tråden har et endelig svar. Jeg har gitt ham det før. Les tråden en gang til. Den biltema-tingen la jeg ut for flere måneder siden, og poengterte at det tvilsomt vil fungere. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Viss dere ikke har noe aa komme med saa slutt aa bumpe traaden! samme kunne vi sagt til deg Jeg la ikke inn ett innlegg her for aa krangle med dere! vel holdningen din var ikke akkurat venlig innstilt i første posten din... Skal dere hjelpe HAM eller 'hjelpe' meg? vi vil gjerne hjelpe dere begge Jeg bumpet traaden fordi den ikke hadde noe endeli svar som hjalp ham..Det er grunnen den hadde et "endelig" svar, vel helt til vi eventuelt får mer input fra trådstarter Men som sagt prov den tingen fra biltema som stich_it sier jeg har da aldri sagt de, jeg har bare kommentert at det har vært gitt som alternativ til løsning før, det såkalte "endelige" svaret Haaper du komme i maal med dette ja det gjør vi andre også, og vis ikke så bare si ifra så skal vi alle gjøre fårt beste for å guide deg(dvs trådstarter) til en løsning/konklusjon Endret 26. mai 2010 av stich_it Lenke til kommentar
rubine Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 JEG prover aa komme med noe her! Men saa kommer du inn og odelegger alt aa sier at denne traden er gammel og lalalala, i saafall saa er det mitt valg aa bumpe en gammel traad uten noe svar.. Jeg kan ikke se noe endelig svar med.. Gaa aa kjop den paa biltema Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) JEG prover aa komme med noe her! Men saa kommer du inn og odelegger alt aa sier at denne traden er gammel og lalalala, i saafall saa er det mitt valg aa bumpe en gammel traad uten noe svar.. Jeg kan ikke se noe endelig svar med.. Gaa aa kjop den paa biltema Jeg anbefaler at du leser tråden på nytt jeg. Hele tråden. Så kan du tiltale riktig person med dine anklager. Den foreløpige, til vi eventuelt får høre mer ang bilde overføringen er den biltema overgangen, som første gang ble nevnt før du kom inn i tråden. Og når du legger innlegg med anklagelsene bør du spesifisere hvem du snakker til, sånn som det står nå ser det som du mener meg. Endret 26. mai 2010 av stich_it Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå