bubba96 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er det noen som vet hvordan man kobler pcen til tven?? Hva kabel skal jeg bruke? Hvor kan jeg kjøpe den? Hva er den billigste? Det burde ikkje vere dyrt!! Jeg lurer også hvordan jeg kan koble til høgtalere til denne dvd spilleren: SONTECH - dvd spiller - dvd 2036 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Første du må fortelle oss er hvilken TV du har og gjerne hvilken PC elelr hvilke tilkoblinger den har. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 og for å finne ut hvordan du kobler høytalere til dvd spilleren så kan du jo lese bruksanvisningen. Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Første du må fortelle oss er hvilken TV du har og gjerne hvilken PC elelr hvilke tilkoblinger den har. Bare kom med forslag så skal eg sjå om eg har tilkobling for det og for å finne ut hvordan du kobler høytalere til dvd spilleren så kan du jo lese bruksanvisningen. Det står ikke der Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Edde mulig, vi kan jo ikke sitte her å ramse opp alle mulige tilkoblingsmuligheter Det får du finne ut av sjøl. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Første du må fortelle oss er hvilken TV du har og gjerne hvilken PC elelr hvilke tilkoblinger den har. Bare kom med forslag så skal eg sjå om eg har tilkobling for det Kødder du? Når du kommer hit og ber om hjelp er vår velvillighet til å hjelpe sterkt avhengig av at du virkelig har prøvd selv. Å vite hvilket utstyr du har er minimum. Endret 18. februar 2010 av Ekko Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 eg har scart på tv USB, HDMI, Sjermkontakt??(vet ikke ka d heter og netverkskabel på pc. hva d til hjelp? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kjøp ny tv. Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Kjøp ny tv. Hehe ;P Nei:( eg er 14 eg har ikkje råd pliis(A) eg trenger hjelp (A) Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvorfor skal du koble til tv'n hvis du har en CRT-skjerm? Ser ikke hensikten. Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Hvorfor skal du koble til tv'n hvis du har en CRT-skjerm? Ser ikke hensikten. kva er CRT-sjerm?? Får og få større sjerm! Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 CRT = kassetv Uansett må du ha ny tv, eller investere noen kroner i en slik: http://computers.shop.ebay.co.uk/items/Vid...8QQ_sacatZ67859 ... og en VGA-kabel. Sjangsen for at det fungerer er likevel minimal, da de fleste pc-er ikke støtter s-video signaler. Lenke til kommentar
bubba96 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Er det ingen muligheter uten å må kjøpe ny tv eller bruke en mill med peng? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nei. Så: HAHAHAHAHA Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Første du må fortelle oss er hvilken TV du har og gjerne hvilken PC elelr hvilke tilkoblinger den har. Bare kom med forslag så skal eg sjå om eg har tilkobling for det som de andre sier, du kødder? og for å finne ut hvordan du kobler høytalere til dvd spilleren så kan du jo lese bruksanvisningen. Det står ikke der nei da går det ikke da. ikke finner jeg noe på nettet heller om den spilleren som kan være til hjelp så den er nok re-brandet. vel du kan vel kanskje få til noe med en ekstern forsterker eller noe slikt men vanskelig å si da du ikke gir noe infom tilkoblinger på dvdspilleren. Lenke til kommentar
rubine Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Tenkte jeg kunne kanskje hjelpe deg litt :!: Ser ut som om du trenger litt hjelp Kan du ta bilde av tilkoblingene bak i tven? Og saa kan du ta bilde av de tilkoblingene i pcen.. Saa skal jeg se om ikke vi kan faa fikset opp i dette her Til alle dere andre: Herregud er det mulig, dette er en plass vor man HJELPER folk ikke trokker ned paa dem bare fordi de ikke er like gode som dere paa ting, Jeg er helt ny her og jeg vet bedre enn mange som har vert her i flere aar! (TA DERE SAMMEN) (PS: Ta bilde av kontaktene bak i dvd spilleren) Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Tenkte jeg kunne kanskje hjelpe deg litt :!: Ser ut som om du trenger litt hjelp Kan du ta bilde av tilkoblingene bak i tven? Og saa kan du ta bilde av de tilkoblingene i pcen.. Saa skal jeg se om ikke vi kan faa fikset opp i dette her Til alle dere andre: Herregud er det mulig, dette er en plass vor man HJELPER folk ikke trokker ned paa dem bare fordi de ikke er like gode som dere paa ting, Jeg er helt ny her og jeg vet bedre enn mange som har vert her i flere aar! (TA DERE SAMMEN) (PS: Ta bilde av kontaktene bak i dvd spilleren) Ikke vanskelig å se at du er ny her. Du bumpet en flere måneder gammel tråd. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Tenkte jeg kunne kanskje hjelpe deg litt :!: Ser ut som om du trenger litt hjelp Kan du ta bilde av tilkoblingene bak i tven? Og saa kan du ta bilde av de tilkoblingene i pcen.. Saa skal jeg se om ikke vi kan faa fikset opp i dette her Til alle dere andre: Herregud er det mulig, dette er en plass vor man HJELPER folk ikke trokker ned paa dem bare fordi de ikke er like gode som dere paa ting, Jeg er helt ny her og jeg vet bedre enn mange som har vert her i flere aar! (TA DERE SAMMEN) (PS: Ta bilde av kontaktene bak i dvd spilleren) ja dette er en plass man kommer for hjelp, foretrekkbart etter man har google litt og satt seg inn i det man lurer på... Dog hva i ditt anlegg som gjør at du vet bedre en oss det klarer ikke jeg å se. Anbefaler deg å lese retningslinjene til forumet, spesifikt det om innleggets innhold og person angrep Lenke til kommentar
Skyb3rt Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Funker ikke en sånn her da? Lenke til kommentar
rubine Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Som sagt er det ikke det jeg vil fram til heller.. Det jeg vil fram til er aa ikke sitte aa klage noe inne i granskauen.. Og jeg bumpet denne traaden fordi INGEN andre hadde noe BRA aa tilfoye traaden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå