Gå til innhold

Kommentar: Krigen mot sjørøverne fortsetter


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte og lastet ned GTA4 via Steam, og har nå spilt i flere dager helt uten problemer. GFWL fungerer utmerket (ser ikke poenget, men likevel).

Jo for all del. Jeg tenkte mer på support rundt GFWL. Det har nok blitt bedre nå, men når GTA4 ble sluppet var supporten totalt fraværende, og ingen ville ta ansvar. Jeg var langt fra alene om det :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd å få GFWL til å funke tusenvis av ganger... Men fortsatt så vil det ikke fungere... Så det er mange spill jeg eier som jeg rett og slett ikke får spilt online...

 

Selvom det sikkert er ruteren min sin feil så er det dumt å måtte punge ut for en ny ruter for å få noen spill til å fungere når alle andre multiplayer-løsninger fungerer...

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å få GFWL til å funke tusenvis av ganger... Men fortsatt så vil det ikke fungere... Så det er mange spill jeg eier som jeg rett og slett ikke får spilt online...

 

Selvom det sikkert er ruteren min sin feil så er det dumt å måtte punge ut for en ny ruter for å få noen spill til å fungere når alle andre multiplayer-løsninger fungerer...

 

kjør routeren over i dmz så ordner det seg vel..

Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å få GFWL til å funke tusenvis av ganger... Men fortsatt så vil det ikke fungere... Så det er mange spill jeg eier som jeg rett og slett ikke får spilt online...

 

Selvom det sikkert er ruteren min sin feil så er det dumt å måtte punge ut for en ny ruter for å få noen spill til å fungere når alle andre multiplayer-løsninger fungerer...

 

kjør routeren over i dmz så ordner det seg vel..

 

Det er vel for å si det mildt ikke akkurat en konsekvensløs konfigurasjonendring i forhold til andre aspketer ved hejmmenettverket ditt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg hadde gledelig tenkt å kjøpe AC2 for PC, da jeg ikke har verken XBox eller Playstation 3. Det ser ut som at jeg ikke kommer til å kjøpe det. Dette er tragisk. Når jeg kjøper et produkt, mener jeg at jeg har alle rettigheter ovenfor produktet, det vil da si at jeg kan spille det hvor jeg vil, når jeg vil, under hvilke omstendigheter og så videre. Dette er et barnslig og idiotisk steg fra Ubisoft sin side, og det kommer garantert reaksjoner i form av boikott (ser jeg på som realistisk.)

 

Ingen kjøp fra meg, nei - selv om det var intensjonen min inntil denne nyheten!

Lenke til kommentar

Er ikke sikker på om jeg kommer til å kjøpe dette. Uansett om jeg laster ned eller kjøper spillet, jeg skal IKKE ha den internett greia, jeg kommer til å laste ned crack uansett om jeg har lovling version eller ikke, ganske kjipt, men jeg orker ikke all irritasjon og frustrasjon om spillet avslutter midt i et veldig vanskelig oppdrag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...