Gjest bare lurer Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg bare lurer etter at dere har slått opp med en jente som dere fortsatt tydeligvis har følelser for, glemmer dere henne veldig fort etter at dere har rotet eller hatt sex med ei annen jente? Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Dette er helt individuelt og har ingenting med kjønn å gjøre. Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kommer veldig an på. Tror svaret er at gutter er bedre til å skjule det MEN! Jenter og gutter i fjortissalder har et helt forskjellig syn på forhold, noe som gjør at de ofte reagerer annerledes når det blir slutt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Tittelen skulle være glemmer gutter lett og ikke guter men dere skjønte den Miamor er helt enig i den men jeg er langt ifra fjortis alderen hehe.. mer i den begynnelsen av mine 20 årene Lenke til kommentar
Miamor Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Var ikke negativt ladet, altså Bare vet der er endel unge folk her inne.. Men nei, de glemmer et nok ikke så lett om de har vært forelsket og er glade i personen - men de deler det ikke med alle, slik som jenter gjør. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Jeg bare lurer etter at dere har slått opp med en jente som dere fortsatt tydeligvis har følelser for, glemmer dere henne veldig fort etter at dere har rotet eller hatt sex med ei annen jente? Det kommer helt an på. Det er noen jeg aldri kommer til å glemme, mens flertallet går i glemmeboken etter et par dager. Det avhenger av hvilket inntrykk hun har klart å få meg til å sitte igjen med. Endret 18. februar 2010 av stigfjel Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg bare lurer etter at dere har slått opp med en jente som dere fortsatt tydeligvis har følelser for, glemmer dere henne veldig fort etter at dere har rotet eller hatt sex med ei annen jente? Det kommer helt an på. Det er noen jeg aldri kommer til å glemme, mens flertallet går i glemmeboken etter et par dager. Det avhenger av hvilket inntrykk hun har klart å få meg til å sitte igjen med. Jeg kan ta eksempen jeg og eksen min. han var utro mot meg for ett par dager siden hvor jeg var knust. jeg bestemte meg for å glemme han dvs ikke svare på meldingene hans og sette han helt på ignor. da vi gikk ut igår så ville jeg ikke drikke så mye fordi jeg viste at han skulle være ute. Jeg viste hvis jeg drakk så kommer følelsene til å ta helt overhånd. Da jeg kom så ville han snakke med meg men jeg sa at han skulle holde seg lang unna meg og ikke komme i nærheten for da klikker jeg. Metoden som han brukte var å flørte med de fleste jentene ute og eg så at han så på meg og sendte meg blikk hele tiden. jeg koste meg så mye at jeg nesten ikke brydde meg om hva an drev med fordi de så patetisk ut. På slutten av kvelden så fant han seg ei jente og han hadde hånda si på låret hennes og da jeg skulle hjem så bare så han etter meg hele tiden. jeg vet han har følelser for meg og at han er glad i meg men å reagere på den måten og etter at han har vært utro gjør meg kvalm!! så derfor lurer jeg på det her. både hans og mine venner kom bort til meg og sa til meg at det er utrolig hvor sterk jeg virker og det så ut som om jeg holdt maska helt til jeg gikk ut av døra så han ikke kunne se meg for da kom tårene.. så derfor stiller jeg det spørsmålet.. glemmer gutter lett når de ser at den jenta som de er glad i koser seg og virker som om hun ikke bryr seg.. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er veldig individuelt, tror ikke gutter er noe verre enn jenter på dette... Men gutter er som oftest så trofast som mulighetene... Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Som mange andre har sagt, så er det veldig individuelt. Noen kan være iskalde, kyniske vesner som ikke kunne brydd seg mindre om en andreparts følelser, mens noen kan være følelsesnære, varme kosegutter hvor tårene trille bare de har endt opp med å kjøpe feil shampoo til kjæresten sin.. Spørsmålet ditt vil være like vanskelig å gi et konkret svar på som "Kjører alle biler fort?" I tilfellet du beskrev sist vil jeg si at dere spilte en maktkamp mot hverandre, hvor han bevisst prøvde å skape en sjalusifølelse i deg siden du hadde avblåst han tidligere på kvelden. Du hadde overtaket, og han prøvde å få det tilbake. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Gutter glemmer ikke, vi bare kommer til å tenke på noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Hardtoforget Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg er i den situasjonen nå. Har fortsatt ikke klart å glemme eksen. Problemet er at jeg ser henne 5 dager i uka. Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det er helt individuelt, men som nevnt er nok gutter flinkere til å skjule det.. men det er også synonymt med hvor mye erfaring man har. De aller fleste husker nok første gangen det ble slutt f.eks. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Gutter er forskjellige. Med andre ord om vi glemmer eller ikke er helt opp til hver enkelt av oss. Men i ditt tilfelle så ja, jeg ville ha glemt den jenta jeg slo opp med nokså fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå