asicman Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er det en proxy man kan bruke til å bestille Nexus One? hidemyass.com får problemer med java-script osv. Jeg har Google checkout konto med amerikansk leveringsadresse, men trenger en proxy til selve bestillingen. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er det en proxy man kan bruke til å bestille Nexus One? hidemyass.com får problemer med java-script osv. Jeg har Google checkout konto med amerikansk leveringsadresse, men trenger en proxy til selve bestillingen. Last ned hotspot shield eller ultrasurf Lenke til kommentar
asicman Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Er det en proxy man kan bruke til å bestille Nexus One? hidemyass.com får problemer med java-script osv. Jeg har Google checkout konto med amerikansk leveringsadresse, men trenger en proxy til selve bestillingen. Last ned hotspot shield eller ultrasurf Det er vel noen windows applikasjoner er det ikke? Jeg bruker Linux, men hvis det ikke finnes en brukbar proxy kan jeg fyre opp Windows i VirtualBox.... Lenke til kommentar
asicman Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Har lagt inn bestilling, men det ser ut som om det tar lang tid for Google og sende telefonen. Noen som har bestillt som kan fortelle meg hvor lang tid det tok før Google sendte telefonen din? Lenke til kommentar
asicman Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Tok bare 2 dager faktisk... Lenke til kommentar
tbar2112 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Har lagt inn bestilling, men det ser ut som om det tar lang tid for Google og sende telefonen. Noen som har bestillt som kan fortelle meg hvor lang tid det tok før Google sendte telefonen din? Jeg hadde telefonen på en uke fra Google Checkout til levert av DHL i Norge. Lenke til kommentar
asicman Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg hadde telefonen på en uke fra Google Checkout til levert av DHL i Norge. Sende Google telefonen direkte til Norge? J Lenke til kommentar
oiqbal Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg hadde telefonen på en uke fra Google Checkout til levert av DHL i Norge. Sende Google telefonen direkte til Norge? J Nei, jeg tror ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå