snowbot Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 hei! jeg sitter og lager en nett leser, har gjort dette noen ganger nå, men får altid det samme problemet, vinduet som info kommer i følger ikke nettleseren da jeg maksimerer, hva må jeg gjøre for at den skal det? legger ved bilde så dere ser hva jeg mener. Mvh SnowBot Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Velg web-browser komponenten og endre på "Anchor" i Properties til å være "Top, Left, Bottom, Right". Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 ok, det gjorde susen ja men en ting til jeg glemte og spørre om, har laget mine egene back/forward osv knapper, men den firkanten som jeg legger bildet i, åssen får jeg fjernet den, vises også på bilde Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er nå du må begynne å lese litt.. http://dotnetrix.co.uk/button.htm Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 oki hehe. da takker jeg så mye for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå