Fredloese Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei! Noen andre som har hatt problemer med HTC Musikk "programmet" på HD2? Jeg får feilmelding som har med audiomanager_eng.exe å gjøre. Ser ut til at den ikke oppdaterer musikken hvis jeg sletter eller legger til musikk, samt at jeg ikke får spilt av den musikke som telefonen faktisk finner. Tester jeg i windows mediaplayer så funker det fint. Lenke til kommentar
tomnilse Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ja, jeg har også problemer med avspilling av musikk. Hos meg så "kræsjet" audiomanager_eng.exe etter noen få sekunder. Eneste som virket for meg var å sette telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger og formatere SD. Dette skjedde etter oppgradering til siste ROM versjon. Det jeg opplevede i dag var at telefonen plutselig mistet kontakten med SD kortet. Har fungert uten problem i et par uker, og plutselig så skjer dette.Formatere og fabrikkinnstillinger det eneste som hjelper her også. Telefonen oppleves som ekstremt ustabil.. Har bedt om uttalelse fra HTC. Ønsker mest av alt å returnere telefonen. En telefon som koster > 5000 skal ikke være så crappy Lenke til kommentar
Fredloese Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Ja, jeg har også problemer med avspilling av musikk. Hos meg så "kræsjet" audiomanager_eng.exe etter noen få sekunder. Eneste som virket for meg var å sette telefonen tilbake til fabrikkinnstillinger og formatere SD. Dette skjedde etter oppgradering til siste ROM versjon. Det jeg opplevede i dag var at telefonen plutselig mistet kontakten med SD kortet. Har fungert uten problem i et par uker, og plutselig så skjer dette.Formatere og fabrikkinnstillinger det eneste som hjelper her også. Telefonen oppleves som ekstremt ustabil.. Har bedt om uttalelse fra HTC. Ønsker mest av alt å returnere telefonen. En telefon som koster > 5000 skal ikke være så crappy Snakket med support i går og fikk beskjed om at de var klar over dette problemet. Ble lovet at de skulle ringe meg så snart de viste noe mer, trolig i dag. Snakket på at HTC-musikk sleit hvis det ble for mange sanger i samme mappe, event. at man hadde for start SD kort. Høres merkelig ut da jeg ikke har noe problemer med windows mediaplayer, bortsett i fra at den også ser ut til å slite med oppdatering av spillisten hvis man fjerner sanger. Håper virkelig det kommer en bugfix snarest!! Noe annet, andre som "sliter" med at dataoppkoblingen stadig vekk slår seg på? Kan være at det er synk mot vær-tjenesten, facebook som gjør dette, men synes den slår seg på ved de merkeligste tidspunkt, samt at den ikke kobler ned når man f.eks. lukker opera eller internett explorer. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Snakket med support i går og fikk beskjed om at de var klar over dette problemet. Ble lovet at de skulle ringe meg så snart de viste noe mer, trolig i dag. Snakket på at HTC-musikk sleit hvis det ble for mange sanger i samme mappe, event. at man hadde for start SD kort. Høres merkelig ut da jeg ikke har noe problemer med windows mediaplayer, bortsett i fra at den også ser ut til å slite med oppdatering av spillisten hvis man fjerner sanger. Håper virkelig det kommer en bugfix snarest! Fikk du noen løsning på dette? Endret 19. mai 2010 av tingo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå