Notror Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg har tenkt å montere en readiator i toppen av kabinettet mitt. Vanntanken vil da ikke være det høyeste punktet i systemet. Vil vannet da komme ut av toppen av vanntanken etter vannet har tatt en runde i systemet siden tanken ikke er det høyeste punktet i systemet? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Jeg har tenkt å montere en readiator i toppen av kabinettet mitt.Vanntanken vil da ikke være det høyeste punktet i systemet. Vil vannet da komme ut av toppen av vanntanken etter vannet har tatt en runde i systemet siden tanken ikke er det høyeste punktet i systemet? De fleste vanntanker har skrukork om jeg ikke tar helt feil. Det skal være ett lukket system. Endret 18. februar 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Notror Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Det jeg tenkte på er hvordan jeg skal hindre vannsøl mens jeg fyller og bløder systemet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Jeg ville vurdert en ekstra slange og en fillport. Da får du litt høyde på det når du trenger det, samt muligens en enklere måte å fylle på vann? http://www.microplex.no/Search.aspx?q=fillport Endret 18. februar 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå