tho_kva2 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg har lyst på big tower, fordi jeg skal oppgradere ved senere anledninger og vil ha stor plass inne i PC-en.. Det jeg lurer på er at de fleste står at støtter hovedkort som er E-ATX, men man kan putte inn ATX HK også? Bare greit å vite, takk for svar! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei Alle ATX kabinetter støtter mindre utgaver av ATX standarden også. E-ATX er større enn ATX så det går fint. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvorfor skal du ha big tower? Hva skal du ha i pcen som du ikke får plass til i et midi-tower? Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Vet ikke.. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Fordi den tar vanvittig med plass Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Fordi den tar vanvittig med plass hehe, ja den gjør vel det.. Jeg tenkte jeg skulle ta: Cooler Master HAF 932 Denne har fått gode tester og ser bra ut.. Jeg vil ha en stor en fordi da kan jeg få plass til etE-ATX HK i fremtiden.. + at jeg skal ha vifta: Noctua NH-D14 CPU Kjøler some er nokså stor Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Hvorfor skal du ha big tower? Hva skal du ha i pcen som du ikke får plass til i et midi-tower? Enkelt svar: flere disker Jeg har miditower nå og det er traangt. Joda, kanskje litt idiotisk layout på det, men Stackeren min som er min filserver har plass til iallefall 12. Endret 18. februar 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå