SHU Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Jeg har nettopp fått min nye Nokia E52 og har i den forbindelse noen spørsmål til mere erfarne brukere av denne mobilen. Smilefjes: Det ser faktisk ut for at telefonen ikke støtter dette. Noen som har noen tips om hvordan man kan få det til? Step Counter. Har forsøkt å legge inn Step Counter fra Nokia Labs på telefonen uten å lykkes. Noen som har noen erfaringer der? Endret 18. februar 2010 av SHU Lenke til kommentar
xristina Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg har en E52 som har vært synket mot jobb-mailen via iAnywhere. Nå skulle jeg gjerne ha renset den så andre kan bruke den, men finner ikke mulighet for å slette alle kalenderelementene, som jeg alltid har fått til på andre modeller. Noen tips? Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 På Nokia telefoner kan du trykke *#737# for å tømme den HELT (unntatt det du har på minnekortet). Lenke til kommentar
xristina Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 *#7370# slettet innstillinger mm, men ikke kalenderen! Det er den funksjonen jeg testet først. Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Merkelig. *#7370# er en såkalt "hard reset" som skal tømme telefonen fullstendig. Det var ikke *#7380# du tastet? Det vil i såfall sette standardinnstillingene tilbake, men beholde all data. Lenke til kommentar
xristina Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Nei, det var *#7370# jeg tastet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå