Nilsen Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Alienware har skapt en helt ny klasse, vi tar en kikk på den første maskinen. Les mer Lenke til kommentar
anbar Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 spennende utvikling, men det blir for meg litt feil å prioritee nettpc som kan spilles med på 11 tommer fremfor en 22-24 tommer pc til samme prisen. netbooks skal være gunstige og bærbare. Om spilling er så viktig så vent til etter skolen/jobben. Dog, å sitte på toget oslo-bergen kan bli litt mer spennende... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Synes at på ytelses testene kunne maskinen ha blitt sammenlignet med en pc til tilsvarende pris.. Med tanke på at dette delvis prøver å erstatte stasjonær PC'en, så synes jeg det er relevant og vise hvordan denne står i forhold... Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 hadde den bare vært 2k billigere så hadde jeg nokk kjøpt en slik en. Ikke for å ta over for all spilling, men bare for å hatt noe veldig mobilt å drege med til hybelen, ettersom stasjonærmaskinen ikke er noe serlig å vasse rundt med Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Virket som en ganske smart løsning å "booste" grafikkytelsen når du har behov for det, og deaktivere den når den ikke trengs. Jeg liker det :-) Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Kuult at det kommer så små gaming maskiner Syns dog designet var mindre pent, men har aldri vært noen fan av alienware. Minner meg om en sånn papir kurv sak man typisk har på kontoret. Skulle likt å se bittelitt høyere oppløsning på skjermen også. Hvorfor har dere brukt så gamle spill i testen? Farcry og Doom 3 er vel spill få spiller i dag. Kansje mer hensiktsmessig om maskinen kan kjøre Modern Wardware 2, Farcry 2 og GTA IV. Dere burde også lagt ved noen bilde av maskinen i bruk. Hvis man ser på maskinen på hjemmesiden til Alienware så ser maskinen noe bedre ut http://www.alienware.com/microsite/m11x/m1...spx?tab=laptops Legger seg mellom kansje stilig og små harry.. Endret 18. februar 2010 av MiRaCL Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvorfor har dere brukt så gamle spill i testen? Farcry og Doom 3 er vel spill få spiller i dag.Kansje mer hensiktsmessig om maskinen kan kjøre Modern Wardware 2, Farcry 2 og GTA IV.. Hardware Heaven har testet en del nyere spill Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jepp, leste akkuratt den testen der. Imponerende maskin i forhold til størelse. Fikk lyst på en sånn, selv om utseende ikke var helt på topp. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er det bare meg eller burde Hardware.no snart få styr på grafene sine? Enten har de skrevet dem helt feil opp, eller så mangler de prosedyre når det kommer til testing. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Dere burde også lagt ved noen bilde av maskinen i bruk. Hvis man ser på maskinen på hjemmesiden til Alienware så ser maskinen noe bedre ut http://www.alienware.com/microsite/m11x/m1...spx?tab=laptops Vi har da det store bildet på førstesiden :-) Er det bare meg eller burde Hardware.no snart få styr på grafene sine? Enten har de skrevet dem helt feil opp, eller så mangler de prosedyre når det kommer til testing. Nøyaktig hva sikter du til her? Grafsystemet er ikke helt tipp-topp, men vi prøver alltid å rette på det som lar seg rette. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Dere burde også lagt ved noen bilde av maskinen i bruk. Hvis man ser på maskinen på hjemmesiden til Alienware så ser maskinen noe bedre ut http://www.alienware.com/microsite/m11x/m1...spx?tab=laptops Vi har da det store bildet på førstesiden :-) Hehe, så det, men hvis du ser på Alienware linken så ser man fort at maskinen ser litt anderledes påskrud. Tenker da på lys her og der + backlight i tastaturet. Gir et annet intrykk av maksinen en at den bare er en sort klump. Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Synes specs'a er svake i forhold til Asus UL30VT, som koster 6000-6500 om jeg ikke husker feil. Eneste som er bedre, er skjermkortet som er Geforce 335 mot 310 i asusen, men begge er så dårlige et det er nesten hips om haps. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Kjapp test! Bra jobba gutta Skal leses litt senere med virkelig gøy å se at testen kommer så kjapt etter produktlansering. Endret 18. februar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Synes specs'a er svake i forhold til Asus UL30VT, som koster 6000-6500 om jeg ikke husker feil. Eneste som er bedre, er skjermkortet som er Geforce 335 mot 310 i asusen, men begge er så dårlige et det er nesten hips om haps. Først må jeg korrigere deg: Asus UL30VT har da vitterlig GeForce G 210M, og ikke GeForce 310M. Det er ikke mye som skiller disse, men det er da ganske stor ytelsesforskjell hvis man måler disse mot GT 335M som sitter i M11x. Ta en titt her... M11x er ikke akkurat i min gate utseendemessig, men "pakken" passer meg ypperlig så 1. stk er bestillt Mere info om Alienware M11x i egen tråd på forumet Endret 18. februar 2010 av JaNeiJo Lenke til kommentar
hallvardf Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Den drar da hvertfall minesweeper greit, ifølge bildet hehe Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Synest fremdeles at det er en råstilig maskin, den er stygg men stilig. Hade helt klart heller blitt observert med denne en en hvilken som helst mac maskin Artig at HW er tidlig ute. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kan jeg få ønske meg en test med spilling på ekstern skjerm? Har lest noen plass at ytelsen går ned med bruk av ekstern skjerm. Gjerne med oppløsninger opptil 1920x1200 -C- Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Kan teste når jeg mottar den (på en 24" jeg har stående). Poster resultatet i Den "lille Alienware" M11x tråden Endret 18. februar 2010 av JaNeiJo Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Syns den ligner på en gammel compaq maskin Ellers ser det ut til å være en knall maskin med tanke på størelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå