Notatblokk Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ja, som overskriften sier; hvilke baner fremkaller brekninger og gåsehud når de popper opp på skjermen? Hvilke miniatyrbilder kan få deg til å kaste deg over "Vote to skip" som en og annen villmann (og gråte en skvett når voten ikke går gjennom)? Og finnes det noen du kan spille inn i evigheten uten å noensinne ønske å bytte? For tiden mister jeg helt lysten på å spille når jeg ser Karachi. Det er noe med den banen som bare river ut sjela mi og jeg klarer aldri å gjøre det noe bra der. På god annenplass kommer Quarry/Wasteland, selv om de har tatt seg opp! På en annen side tror jeg at jeg kunne spilt Terminal 15 runder på rad uten å gå lei. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Rangerer bare jeg, fra liker mest til liker minst: Terminal Scrapyard Derail Favela Afghan Estate Highrise Invasion Quarry Rundown Sub Base Wasteland Karachi Underpass Skidrow (takler ikke den banen) Rust rangeres ikke, da jeg har spilt den EN gang (jeg spiller Domination/HQ for det meste, og den er ikke med der) Endret 18. februar 2010 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Vanskelig å rangere gitt. Terminal Scrapyard Subbase Afghan Wasteland Highrise Estate Favela Derail Skidrow Invasion Run down Quarry Krapachi Underpass Slik tror jeg det må bli. Lar de 7 nederste stå for seg selv da jeg ikke liker de noe særlig. Spesielt Underpass er useless. Samme gjelder Karachi som jeg helt glemte i første omgang. Det er vel de to jeg missliker mest og leaver ofte lobby om jeg ser de dukke opp. Endret 18. februar 2010 av Konamixx Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Rust Terminal Scrapyard Highrise Favela Afghan Quarry Resten av den talentløse møkka. Endret 18. februar 2010 av DurinVIII Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det spørs kva mode det er Highrise, Rundown, Favela og Terminal er vel dei beste. Invasion, Wasteland og Karachi er vel heilt greie. Underpass og Sub Base!! Verste som er! Resten har eg ikkje meining om. Er forresten sniperfyr. Merkelig valg av bane eg likar, men sånn er det Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Quarry er definitivt den verste banen på spillet, den beste derimot må være sub base, etterfulgt av terminal. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Misliker: Derail Quarry Rust (opplever riktignok veldig sjelden å få den) Litt bedre, men likevel ikke noen favoritter: Wasteland Underpass Estate Sub Base Resten liker jeg egentlig greit. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Mange delte meninger her Merker dog at mine preferanser viser at banene hvor det er Rangers er de laveste... tilfeldig? (liker forøvrig også Rangers-delen av SP dårligst, hm...) Lenke til kommentar
PIN-kode Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Innendørsbaner/Små baner FOR THE WIN. Savner det fra CoD 4 Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Baner jeg håper jeg får hele tida: Skidrow Quarry Subbase Terminal Afghan Baner som er "Tja..kan vel ta en runde" Estate Rundown Favela Invasion Karachi Baner jeg leaver med en gang jeg kommer i lobby Derail Wasteland Underpass Rust Endret 18. februar 2010 av Zycho Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Baner jeg liker: Skidrow Terminal Rundown Derail Subbase Afghan Highrise Liker ikke: Karachi Estate Invasion Wasteland Rust Quarry Scrapyard Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Liker: Derail Afghan Wasteland Terminal Sub base Highrise Favela Skidrow Estate Karachi Moderat: Underpass. Banen er faktisk OK, men grusomme langdistansefeiginger som banen er perfekte for er dessverre med på å trekke denne banen helt ned til moderat. Ellers ville den ha ligget blant top 5. Misliker: Invasion Rundown Quarry Scrapyard (ALT er random på den banen) Banene er i prioritert rekkefølge (dvs. fra topp til bånn). Samme gjelder under misliker, med Scrapyard på jumboplassen. Endret 18. februar 2010 av Goldshoten Lenke til kommentar
RonF...ingSwanson Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Av en eller annen grunn liker jeg ikke Afghan. Rust er heller ikke noe bedre. Lenke til kommentar
Azure Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Highrise Sub Base Derail Karachi Invasion Terminal Favela Scrapyard Rundown Endret 19. februar 2010 av Azure Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Liker: Highrise Afghan Terminal Farvela Wasteland Sub Base Estate Derail Invasion Scrapyard Rust Liker ikke: Karaichi Skidrow Rundown De er rangert. Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Liker: Subbase Terminal Afghan Karachi Scrapyard Liker ikke: Estate Derail Resten er jeg rivende likegyldig til. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Best: Highrise, Afghan, Sub base, Favela, Derail Verst: Rust, Skidrow, Underpass. Endret 19. februar 2010 av Exsecror Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ja, som overskriften sier; hvilke baner fremkaller brekninger og gåsehud når de popper opp på skjermen? Hvilke miniatyrbilder kan få deg til å kaste deg over "Vote to skip" som en og annen villmann (og gråte en skvett når voten ikke går gjennom)? Og finnes det noen du kan spille inn i evigheten uten å noensinne ønske å bytte? For tiden mister jeg helt lysten på å spille når jeg ser Karachi. Det er noe med den banen som bare river ut sjela mi og jeg klarer aldri å gjøre det noe bra der. På god annenplass kommer Quarry/Wasteland, selv om de har tatt seg opp! På en annen side tror jeg at jeg kunne spilt Terminal 15 runder på rad uten å gå lei. My thoughts exactly, digger Terminal, men de to andre kan brenne. Sub Base er også kjekk, blir ofte CG. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg synes sub base er veldig kul Fint å bruke silenced der og snike rundt Lenke til kommentar
Manken Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 TS kunne jo settet opp en poll og se hvilke baner som får flest og minst stemmer Selv vil jeg rangere: Highrise Terminal Afghan Wasteland Estate Rundown Scrapyard Sub Base Skidrow Favela Invasion Rust Karachi Derail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå