Gå til innhold

Fotovideo partisalg fra opphørssalg.

Anbefalte innlegg

Gratis parkeringsplasser rett på utsiden av døra, trenger ikke tenke på at du må fly til bilen å legge på mer penger på parkeringsautomaten hvis du er i et ordentlig handlemodus.
Dog er de noen av de trangeste plassene jeg har sett i Norge... Fint sted for Toyota Iq eller Smart...

Det er ikke sant, jeg får fint parkert der med min "store" Fiat 500 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror nok du sikkert tåler de 5 kronene. Men jeg ville bare fremme at Fotovideo ikke er den billigste butikken. De trenger konkurranse, etter at Fotoknudsen Pro sin butikk ble lagt ned, og etter at Fotovideo ga oss partisalget.

Vil anbefale Interfoto på Høvik, mer stille og rolig enn Fotovideo. Ikke sånne kaotiske trafikkforhold som i Møllergata. Gratis parkeringsplasser rett på utsiden av døra, trenger ikke tenke på at du må fly til bilen å legge på mer penger på parkeringsautomaten hvis du er i et ordentlig handlemodus.

Ingen problemer, jeg har ikke hevdet at FotoVideo generelt sett er noen spesielt billig butikk (det er forøvrig første gang jeg har kjøpt noe der). Denne prisen var imidlertid meget god, selv om du har funnet andre like gode priser. Jeg skulle dessuten bare ha hus, og da ville Interfoto vært eneste andre konkurrent på pris virker det som.

Lurer også på hvorfor Interfoto ikke er inne i disse prissammenligningsmotorene?

Lenke til kommentar

Det er fremdeles en av de trangeste parkeringsplassene jeg har sett i Norge, og det er fremdeles en fin plass om man har Iq eller Smart ;-)

Min Toyota Avensis er derimot ikke like henrykt - dvs, det blir mye frem og tilbake for å komme inn og ut av plassen...

Lenke til kommentar

Det er fremdeles en av de trangeste parkeringsplassene jeg har sett i Norge, og det er fremdeles en fin plass om man har Iq eller Smart ;-)

Min Toyota Avensis er derimot ikke like henrykt - dvs, det blir mye frem og tilbake for å komme inn og ut av plassen...

Ferdes man i Oslo kan man lukeparkere :-p

Jeg har aldri hatt problemer med parkering der, og ingen ting er som en kebab etter et godt kjøp :-D Men nå skal jeg slutte å være offtopic.

Selvfølgelig er det teit at Fotovideo kjøpte opp alt, men ser man det fra Fotovideo sin side, så var det jo bare genialt :-p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...