bjorbakk7 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Vi har fått en drøss øvningsoppgaver på skolen som vi kan løse fram mot neste samling, de er stort sett ganske like, men kommer liksom ikke igang siden jeg har problemer med den første. Oppgaven går ut på at jeg skal finne endelig saldobalanse i et årsregnskap som er avstemt og a jour, jeg må ta hensyns til ulike moment. Jeg er usikker på hvodan disse skal føres og de ulike beregningene jeg må ta. Det hadde vært til stor hjelp om noen kunne hjulpet med en fasit på denne, så jeg kunne sett gangen i hvordan man løser slike oppgaver. Da hadde det vært enklere å komme igang med de andre også. Jeg skjønner at slike oppgaver er litt jobb, og den som sier seg villig til å hjelpe meg kan godt få en godtgjørelse for det. Kan sende oppgaven på mail om noen er interessert i å se på den Lenke til kommentar
bjorbakk7 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Hei. Har fått mange oppgaver på skolen, en av dem trenger jeg litt hjelp til. Omhandler regnskap. Det er utrolig viktig for meg å få til dette! Endret 21. februar 2010 av Alastor Fjernet kontaktinfo, ta det i tråden. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Bare still spørsmålet/oppgavene her, så kan man se hva de omhandler Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ja, post de har så er det lettere å vurdere hvorvidt vi har muligheten til å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Forumet er ingen markedsplass, kontaktinfo fjernet. Dette forumet kan derimot hjelpe deg gratis, legg ut spørsmålet her istedenfor. PS: Du må nok gjøre jobben selv, ikke forvent at folk her gjør alt for deg. EDIT: Jeg har slått sammen denne og en tidligere tråd som utdyper mer hva oppgaven gjelder. Endret 21. februar 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå