Gå til innhold

Bios til svart Sapphire Radeon 9700 non-pro ?

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en bios til et svart Sapphire Radeon 9700 non-pro. Har fått klokket det ganske mye, og har lyst til å svi inn disse innstillingene permanent i kortet. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Har allerede sett på guru3d og funnet en bios til Sapphire 9700, men det står ikke noe om kortets farge, og den kræsjer også når jeg prøver å flashe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg leter etter en bios til et svart Sapphire Radeon 9700 non-pro. Har fått klokket det ganske mye, og har lyst til å svi inn disse innstillingene permanent i kortet. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Har allerede sett på guru3d og funnet en bios til Sapphire 9700, men det står ikke noe om kortets farge, og den kræsjer også når jeg prøver å flashe...

hvordan klarte du å klokke kortet ditt? har veldig lyst å prøve...

Lenke til kommentar

huff.. www.overklokking.no er et godt sted å starte :) overklokking er noe som er tatt opp utallige ganger, og finnes lett ved å bruke søkefunksjonen i forumet. :smile:

(BTW: hvordan loader jeg opp den BIOS'en jeg allerede har på kortet? har fundert litt på dette, og hvorfor fungerer ikke "feika Bioser" det står at "this is not an original BIOS, cannot load etc.. når jeg prøver å loade opp 97pMuFuN.bin, som også er den råeste biosen :D)

Lenke til kommentar
du kan jo lagre din gamle bios og stille inn clock speeden med dette programmet : RadEdit - BIOS editor

det står at det bare støtter R100, RV100, RV200, R200 chips, men det funket fint på mitt hercules 9700 np

NB. Du gjør dette på eget ansvar

Har lett etter den funksjonen, men det eneste ejg får lov til er å laste fra fil. Vet du om noen annen måte å hente ut biosen som kortet allerede har?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...