mad_arab Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg leter etter en bios til et svart Sapphire Radeon 9700 non-pro. Har fått klokket det ganske mye, og har lyst til å svi inn disse innstillingene permanent i kortet. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Har allerede sett på guru3d og funnet en bios til Sapphire 9700, men det står ikke noe om kortets farge, og den kræsjer også når jeg prøver å flashe... Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 du kan jo lagre din gamle bios og stille inn clock speeden med dette programmet : RadEdit - BIOS editor det står at det bare støtter R100, RV100, RV200, R200 chips, men det funket fint på mitt hercules 9700 np NB. Du gjør dette på eget ansvar Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg leter etter en bios til et svart Sapphire Radeon 9700 non-pro. Har fått klokket det ganske mye, og har lyst til å svi inn disse innstillingene permanent i kortet. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Har allerede sett på guru3d og funnet en bios til Sapphire 9700, men det står ikke noe om kortets farge, og den kræsjer også når jeg prøver å flashe... hvordan klarte du å klokke kortet ditt? har veldig lyst å prøve... Lenke til kommentar
Electr0n Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 huff.. www.overklokking.no er et godt sted å starte overklokking er noe som er tatt opp utallige ganger, og finnes lett ved å bruke søkefunksjonen i forumet. :smile: (BTW: hvordan loader jeg opp den BIOS'en jeg allerede har på kortet? har fundert litt på dette, og hvorfor fungerer ikke "feika Bioser" det står at "this is not an original BIOS, cannot load etc.. når jeg prøver å loade opp 97pMuFuN.bin, som også er den råeste biosen ) Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 du kan jo lagre din gamle bios og stille inn clock speeden med dette programmet : RadEdit - BIOS editordet står at det bare støtter R100, RV100, RV200, R200 chips, men det funket fint på mitt hercules 9700 np NB. Du gjør dette på eget ansvar Har lett etter den funksjonen, men det eneste ejg får lov til er å laste fra fil. Vet du om noen annen måte å hente ut biosen som kortet allerede har? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 overklokking gjøres med rivatuner f.eks. (se sigg) rivatuner sparer på instillingene helt til du formaterer, det er også en mulighet der for å lagre det i biosbrikken på kortet men den virker ikke alltid Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 med atiflash kan du vel ta backup av den gamle, det kunne ivertfall jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå