AKIRAx77 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei, vi har nok alle litt forskjellige mål med vår trening. Og ikke alle har tilgang til sofistikert utstyr for og måle kondisjon, muskelmasse osv. Så hvordan, i hverdagen, måler du din egen progresjon på treningen du gjør? Setter du deg lange mål, og måler progresjon underveis? Eller har du korte mål og måler progresjon på den måten? AKIRA Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har ett endelig mål, men setter små delmål på veien slik at det blir lettere å oppnå, og man holder motivasjonen oppe. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Hvordan konkret ser du målene dine? Er det tid, lengde, følt opplevelse? Fører du noe dagbok med tall osv? Lager grafer? AKIRA Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det kommer jo an på hva det er for noe. Kan for eksempel være at "innen 2 uker skal jeg kunne løfte minst 5 kilo mer i benk enn det jeg kan nå". Når det kommer til løping eller kondisjonstrening, pleier jeg å løpe en viss tid, så målet blir å øke distansen jeg løper på den tiden gradvis. Jeg pleide å føre dagbok, men gjør det ikke lenger nå, mest fordi jeg kom ut av treningsrutinene i november pga eksamen, og har ellers vært bortreist. Så jeg må nok begynne på ny frisk dette året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå