Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan vet man om man er blokkert på MSN ?

Gjest Guest_MSN_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_MSN_*

Hvordan vet man om man er blokkert ?

Det var ei jeg snakket med, som plutselig sluttet å svare etter jeg spurte et personlig spm

Er litt redd for at jeg jagde henne bort eller noe slikt

Hun vises fremdeles som online på MSN, og jeg får ikke feilmelding "cannot deliver to recipient" meldingen om jeg sender mld

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_MSN_*

Hun svarte til slutt

Hva betyr det når hun sier "Maybe :)"

Skeptikern i meg tenker at det er et nei, men hun sier maybe for å ikke såre meg

Lenke til kommentar

Tull. Det finnes ikke lenger en måte å 100% bekrefte/avkrefte om man er blokkert hos noen eller ikke. Microsoft sperret for denne muligheten for flere år siden. Da må man bruke andre metoder for å avsløre hvorvidt man er blokkert eller ikke, ingen av metodene er 100% pålitelige. Slike "block-checker sites" brukes som regel bare til phishing. Styr unna.

Lenke til kommentar

Microsoft fikset denne sjekken for noen år siden, som stigfjel sier. De innførte en del funksjoner og fikser i klienten som gjorde at det er umulig å sjekke om man er blokkert. En av ringvirkningene av "Appear offline"-funksjonen.

Ser du personen online, så er du ikke blokkert. Da er det bare en av 100 bugs i klienten som sørger for at meldingene ikke kommer frem.

Til TS: Maybe betyr.. kanskje? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...