Gå til innhold

Noe lignende som wine for windows?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan du ikke uten å bryte loven. Apples OS kan kun kjøres på spesielle Mac-er. Det finnes versjoner av OS-et som er endret slik at det støtter andre plattformer, men disse er ulovlige.

Nå spurte ikke trådstarter om å kjøre OS X på en PC, men å kjøre programmer for OS X i Windows, dessuten er det på ingen måte ulovlig å kjøre OS X på en PC som ikke er en mac (med mindre det er piratkopiert, men det er en annen sak).

Lenke til kommentar
Nå spurte ikke trådstarter om å kjøre OS X på en PC, men å kjøre programmer for OS X i Windows, dessuten er det på ingen måte ulovlig å kjøre OS X på en PC som ikke er en mac (med mindre det er piratkopiert, men det er en annen sak).

Faktum er at OS X ikke kjører på vanlige PC-er, og at versjonene som kan det er priatkopier. Man kan sikkert finne ut hva som er gjort for så å redigere sin egen lovlige versjon, men det er beyond me.

Trådstarter bør i alle fall skaffe seg VMware Player eller MS Virtual PC.

Lenke til kommentar

OSX kjører på vanlige pc'er og det er ikke piratkopier om man betaler for lisens, og hvilken lov er det man bryter, vis meg gjerne den paragrafen du sikter til...

Dette er uansett OT.

Jeg er ikke interressert i bruke masse GB for å installere OSX, vil bare vite om det finnes ett program som lar meg kjøre mac programmer. Tenkte jeg skulle prøve xcode, men går det ikke, så går det ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...