Gå til innhold

[Løst]kjøp av PC på komplett.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bygge er ikke et alternativ?

Satt sammen en i går til ca samme pris, men blant annet i5 qouad cpu. Skal finne ordre lista straks.

Corsair VX 550W PSU ATX 12V V2.2, 80 Plus, Standard, 1x 6pin, 1x 6+2-p

Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 2GB CL9(9-9-9-27), 240pin

ASUS P7P55D, P55, Socket-1156 DDR3, ATX, GbLAN, Firewire, eSATA, PCI-Ex(2.0)x16

Samsung SpinPoint T166 250GB,16MB, 7200RPM, SATA 3.0 Gbps

Intel Core? i5 Quad Processor i5-750 Quad Core, 2.66Ghz, Socket 1156, 8MB, 95W, Boxed w

In-Win Fanqua Midi Tower Sort Vifter: 2x 120mm Front, 1x 120mm Topp, 1x 220mm Si

Sapphire Radeon HD 5770 1GB GDDR5 PCI-Express 2.0, 2xDVI-I, HDMI, DisplayPort, Lite-

Lite-On DVD+RW burner IHAS124-19 SuperAllWrite, 24x8x16DVD+RW, SATA, Black

Kom på i overkant av 7000,- Alt fra komplett. Vurder ekstra ram, jeg kommer til å kjøpe mer om ikke lenge. For øvrig, sikkert en del å spare på å kjøpe fra forskjellige nettbutikker, men av og til er det greit å gjøre det enklest:P

Endret av daoooo
Lenke til kommentar

Jeg syns det var lite pc for pengene. i3 prosessor, 2GB ram og uten skjerm for 7500kr? Det virker jo helt absurd...

OG bygg selv, samt vurder å finne en annen nettbutikk. Tipper du kan spare 10-15% ved å benytte 2 nettbutikker istedetfor å låse deg til én. Men det forutsetter at du bygger selv.

2GB ram på en stasjonær pc som kjører Win7 er noe man kaller et dårlig utgangspunkt.

Endret av newman221
Lenke til kommentar

Når du har bygget ferdig skal du bare installere operativsystemet, ikke noe programmering.

Du må leste litt guider på nettet osv før du begynner å bygge så du vet hva du driver med:p Youtube har også en del bra videoer du kan se på.

Ser at operativsystem ikke er i det settet jeg linket til, så da blir det jo en tusenlapp ekstra ca...

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=499989

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...