Estella! Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Skjønner ikke hvorfor du er så bitter Estella. Hvorfor skal en gutt være venn med ei jente som setter han i dårlig lys? Men det samme gjelder jenter. Å si noe annet er bare tull... må være du som er bitter siden du kommer med en slik konklusjon Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Skjønner ikke hvorfor du er så bitter Estella. Hvorfor skal en gutt være venn med ei jente som setter han i dårlig lys? Men det samme gjelder jenter. Å si noe annet er bare tull... må være du som er bitter siden du kommer med en slik konklusjon Tja kanskje jeg er det. Men det må vel være for at noen kan tro at gutter bedømmer det motsatte kjønn mer enn hva jenter gjør .... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Skjønner ikke hvorfor du er så bitter Estella. Hvorfor skal en gutt være venn med ei jente som setter han i dårlig lys? Men det samme gjelder jenter. Å si noe annet er bare tull... må være du som er bitter siden du kommer med en slik konklusjon Tja kanskje jeg er det. Men det må vel være for at noen kan tro at gutter bedømmer det motsatte kjønn mer enn hva jenter gjør .... mere at du kaller meg bitter for ting jeg har hørt gutter og jenter selv si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå