BrianT Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Mitt problem i dag er at mange av mine brukere som har Windows 7 ringer og er hoppende galen siden de ikke har rettigheter til å installere oppdateringer til for eksempel java. For å få oppdatert for eksempel Java må jeg da koble meg til deres PC og skrive inn administrator passordet. Jeg har ikke lyst til at brukerne skal ha administrator rettigheter men jeg ønsker at programmer som allerede er installert skal kunne oppdateres uten at vi må inn med administrator passord. Er dette mulig? Brian Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er det ikke flere nivåer tilgang? Bruker, priviligert bruker, admin? Lenke til kommentar
BrianT Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Er det ikke flere nivåer tilgang? Bruker, priviligert bruker, admin? Privilegert er bare for bakoverkompabilitet og du får ikke rettigheter til å installere programmer når du er privilegert. Brian Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har du innstallert / deployet disse med GPO eller annet managment verktøy eller innstallert manuelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå