RansoM Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Dette er en av de beste moddene jeg har sett ever! Ta en titt selv her Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 fysj, den var rå! grønnfargen likte jeg ikke, ville heller valgt sølvgrå eller noe sånt.. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Enig. Ville valgt litt fetere farge. Men modden er bare sinnsykt bra gjennomført. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Utrolig bra gjennomført, absolutt. Men etter min mening aaaaalt for mye vifter og annet dilldall. Fronten var jo helt oppkutta. Lenke til kommentar
NibbE Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Den modden var helt vil! Men den grønne fargen var ikke helt min stil!! Skulle gjerne hatt en sånn en! :wink: Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Den var dritstilii! men totalt enig me at fargen ikke passer Kall meg gal men jeg synes en sjerm skal være hvitt eller iallefall sånn matt svart Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Den var vannvittig bra modda Hvor mange kabinett vifter var det der? 8? Den var hvertfall jævla grom, utennom den styge grønnfargen da! :evil:P Lenke til kommentar
Volkov Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 tøff, ja, men altfor masse "juggel" rundt den skjermen! og grønnfargen.. tja.. ikke akkuratt dataskjerm nei...! skulle jeg modda inn pc i en skjerm ville jeg prøvd å få den til å likne så mye på en helt standard skjerm som mulig.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 digg mod! Kjekt å ha den der med på LAN, vekker trolig litt oppmerksomhet også! Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 stilig på lan ja. "pokker jeg glemte hardisken, jaja, får bare bruke skjermen da...." Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Skal du gjøre det skikkelig kan du jo også kopiere en av disse: http://www.maris.no/productlines/ecdis900/ Dette er modifiserte skjermer som inneholder en komplett maskin. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 En helt rå casemod må jeg si... 8) Keep up the good work Lenke til kommentar
OndeOlav Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Omg! iMac er oppfunnet.. igjen! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 hadde vært enda kulere om han bygde den inn i en iMac da, for da kunne han bruke de vanlige utgangene for CD-rom, audio, usb og slikt uten at det så helt herpa ut. Lenke til kommentar
OndeOlav Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 hadde vært enda kulere om han bygde den inn i en iMac da, for da kunne han bruke de vanlige utgangene for CD-rom, audio, usb og slikt uten at det så helt herpa ut. Da begynte vel poenget mitt å forsvinne.. da kunne han vel likegreit kjøpt en iMac? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 er stor forskjell mellom mac og pc da. Lenke til kommentar
Raider Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hmm gjøre no sånt i 21 tommeren jeg har til overs Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Han må nok ha hatt en STOR skjerm og mye fritid Lenke til kommentar
CandyKing Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 her er et "bedre" forslag.. synes jeg vaffal... http://www.mini-itx.com/projects/pictureframepc/ det er jo ikke helt det samme men likevel... det beste med den "imac wannabe" modden var smeltinga av plexiglass tingen. det har jeg lyst å prøve... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå