Taxxon Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei Jeg har tenk å søke Flyfag, Valget er Sola eller bodø. Det er samme for meg av de plassene, men er så usikker på hvem av de jeg skal ta. Å lurer litt på Lønnen, er det mere penger å hente der eller er det likere å gå el-energi? Har søkt litt, men finner ikke så mye om den. Fint om noen svarer raskt. Må bestemme meg til 1. mars! Takk på forhånd:) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Flinke flymekanikere i SAS/lignende tjener veldig godt, etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar
Taxxon Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Flinke flymekanikere i SAS/lignende tjener veldig godt, etter hva jeg har hørt. Vet du sånn sirka? vet det er vanskelig å si men lurer:P Lenke til kommentar
NHO_Reiseliv Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Sjekk flyfag.no Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Har gått flyfag selv, men valgte å ikke gå ut i lære. I flybransjen er det store muligheter for å jobbe overtid til tider, fordi det er mye mer kostbart å la flyene stå på bakken enn å ha dem i drift. Grunnlønnen er bra, men ikke ALTFOR bra. Uten noe overtid kommer det på grovt sett 350 000 mener jeg å huske. Men veien er kort opp til en lønn på 550 000 og mer enn det. Lenke til kommentar
Taxxon Skrevet 21. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2010 Okey... lurer på om jeg skal gå el-energi istende Men får se. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Du har fått svar på en del her ser jeg. Jeg går på flyfag @ Skedsmo akkurat nå. Dersom du har noe flere spørsmål så kan du bare sende meg en PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå