Gå til innhold

Endrer ikke praksis (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse kodene er greit nok, verre er det med de forskjellige pre-order bonusene som forskjellige forhandlere får. Bestill hos Gamestop så får du 10% mer exp, bestill hos Amazon så får du et +1 sverd osv.

Det artige er at piratene kan kose seg med alle pre-order bonusene samtidig, mens lovlydige spillere er blir avkortet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Men multiplayer spill er vel ikke noe vits i å kjøpe brukt, iogmed at CD-keyen allerede er registrert. Eller det er ihvertfall veldig stor sjangse for det.

Men jaja, er ikke rart folk piratkopierer.

Bruktmarkedet er først og fremst konsollspill, hvor cd-key ikke eksisterer. Gamestop tar for eksempel ikke imot brukte pc-spill engang.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Jeg mener denne artikkelen hadde en høyst usaklig plassering og valg av "Les mer"-lenker. Kan noen fortelle meg hva Metro 2033 eller Street Fighters (til iPhone!) har noe some helst med BFBC 2 og praksisen til EA gjøre?

Endret av Tuhin
Lenke til kommentar

Enda flere idiotiske koder? Jeg begynner definitivt å miste interessen for spill om de holder på slik... Greit, det koster ikke noe for dere som har råd til å kjøpe alt dere vil ha, men noen av oss må faktisk tenke oss om og kjøper få spill. De aller fleste jeg kjøper er brukt eller på tilbud. Nå blir det visst slutt på det også. Synd å si det, men de tvinger meg til å piratkopiere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...