tho_kva2 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvilken er faktisk best til å fjerne virus? jeg bryr meg ikke om at de krever mye eller om de er trege (jeg vet MSE er treig) MSE er vel helt gratis er den ikke? så lenge man har en genuin windows!? Bruker nå og har nesten alltid brukt AVG free, og er egentlig fornøyd. Har lest at MSE er ganske bra/bedre enn gratis versjonen til AVG.. Noen som har prøvd dem og har noen meninger? Takk for svar Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei Les tester fra av-comparatives.org . de har brae tester mot latterlige mange virus Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Hei Les tester fra av-comparatives.org . de har brae tester mot latterlige mange virus OK takk Lenke til kommentar
tho_kva2 Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg leste på 2009 all over greie dems.. Norton var best, hmmm; har altid følt at de ikke er så gode.. senest for en måned siden så anbefalte jeg noen å fjerne den og installere en annen xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå