aklla Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) er det mulig å lage grafer ut fra en tabell med tall? altså noe som ser ca slik ut: 1 4 5 8 3 4 8 1 2 3 7 4 jeg får til å lage 3 grafer, en pr rad, men jeg ønsker å ha alt inn på 1 graf uten å endre på oppsettet av tallene og uten å gjøre masse mauell jobb. litt dårlig forklart men... Endret 18. februar 2010 av aklla Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Alt skal skje automatisk. Hmm. Rediger serien! Bruk Ctrl-tasten samtidig som du markerer cellene som skal være med i serien. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Alt skal skje automatisk. Hmm.Rediger serien! Bruk Ctrl-tasten samtidig som du markerer cellene som skal være med i serien. jeg har prøvd det, men da kommer det opp 3 grafer, 1 pr rad. grafen til høyre under er laget ved å putte alle tallene ved siden av hverandre. greit nok når det er under 10 tall, men når det kommer 300 tall er det ille like kult. Endret 18. februar 2010 av aklla Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nei det der går ikke. Poenget med en tabell er at informasjon har slektskap horisontalt og vertikalt. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 What Harald said. Eneste måten å løse dette på er å ha de virkelige dataene plassert i en rad/kolonne, basere grafen på dette og referere til disse dataene slik at det vises som du ønsker. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Se vedlegg. Løsning på ditt spm. Tror jeg. Jeg har brukt metoden som jeg "beskrev" over. Endre navn på filen når du lagrer den til demo.xlsx Demo.txt Endret 18. februar 2010 av HiSpeed Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Se vedlegg. Løsning på ditt spm. Tror jeg. Jeg har brukt metoden som jeg "beskrev" over. Endre navn på filen når du lagrer den til demo.xlsx Tror jeg kan klare å jobbe med dette Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå