johnohod Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har kjøpt en god del spill fra Absoluttspill.no. Men med det siste spillet, "Mass Effect 2", har disk 1 en feil som gjør at det ikke er mulig å fullføre spillet. Xboxen gir beskjed om at disken ikke er mulig å lese. Så eg tenker det bør vere mulig å få bytta denne disken til en uten feil, men absoluttspill.no virker ikke til å svare på eposthenvendelser, har de et telefonnummer man kan ringe? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jada. Den er 91831343 Jeg vet ikke om de har fått den opp enda, fordi de flytta fra den fysiske butikken for litt siden, og da sa de at tlf'en kanskje var nede littegrann. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 En aldri så liten oppfølging av denne saken. Fikk ikkje kontakt med telefonnummeret, men de svarte faktisk på epost samme dag som eg oppretta denne tråden. Fikk retur-adresse og trudde at alt skulle vere i orden, men siden det har det vært dødt. Helt dødt. Er det noen som vet om disse gutta er i live? Legger ved epost-kommunikasjon (navn/adresser utelatt): Dato: 12. februar 2010 13.20.45 GMT+01.00 Til: Absolutt Spill <[email protected]> Emne: Ødelagt Mass Effect 2 disk Hei Sende epost ang. en skade på Mass Effect 2 disk 1, på onsdag. Bare lurte på om dere har mottatt eposten, er litt gira på å fullføre spillet. Sent: 18. februar 2010 08:53 Subject: Fwd: Ødelagt Mass Effect 2 disk Sender denne på nytt da eg ikkje har fått noe svar enda. Den 18. feb. 2010 kl. 12.52 skrev *** Hei ***. Beklager at vi ikke har fått svart deg før nå. Fint om du kan sende inn spillet til oss: Absoluttspill AS Postboks 578 3605 Kongsberg Vi sender ett nytt spill til deg så fort vi får det inn og får bekreftet at det er defekt. Desverre slik vi må gjøre det for at leverandøren skal godta å erstatte spillet. MvH *** Innkjøp-/markedsansvarlig Absoluttspill.no Dato: 25. februar 2010 21.13.54 GMT+01.00 Emne: Re: Ødelagt Mass Effect 2 disk Ok, sendte inn spillet lørdag 20. feb. Dato: 5. mars 2010 23.16.23 GMT+01.00 Emne: Fwd: Ødelagt Mass Effect 2 disk Hei igjen Bare lurte på om det er mulig å spørre hvordan det ligger an, har dere mottatt spillet? 14. mars 2010 23.31.02 GMT+01.00 Liker ikke å mase, men nå har det gått over 1 mnd. fra første gang eg tok kontakt med dere ang. dette, og det er altså over 3 uker siden eg sendt inn spillet i retur til dere. Å faktisk bekrefte at dere har mottatt returen syns eg det er det minste dere kunne ta dere tid til. Lenke til kommentar
accessd Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Aner heller ikke hva som skjer med denne butikken. Har vært storfornøyd tidligere da de har hatt en eksemplarisk service. Nå er det svært sjeldent de besvarer på e-post henvendelser og man kan jo ikke nå dem pr telefon... Endret 26. mars 2010 av accessd Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Nå kan ikke jeg egentlig svare for dem. Men sist jeg prata med dem, stund siden nå da, men da drev de å flytta, så derfor var telefonen koblet ut, men det burde jo være oppe nå. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Aner heller ikke hva som skjer med denne butikken. Har vært storfornøyd tidligere da de har hatt en eksemplarisk service. Nå er det svært sjeldent de besvarer på e-post henvendelser og man kan jo ikke nå dem pr telefon... Ja, det er det som er så snodig. Eg har også vært veldig fornøyd med servicen tidligere. Men nå virker det nesten som om det har skjedd noe dramatisk. Har forøvrig forsatt ikke fått svar, men eg har et vagt minne om at eg skulle til å starte på avslutninga av spillet.... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) AbsoluttSpill har den verste kundeservicen jeg har vært borti. Sendte 7 e-poster ang. en ødelagt Xbox-kontroll, fikk aldri noe svar. Endret 26. mars 2010 av Subject Delta Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 Nå kan ikke jeg egentlig svare for dem. Men sist jeg prata med dem, stund siden nå da, men da drev de å flytta, så derfor var telefonen koblet ut, men det burde jo være oppe nå. Problemet er at de ikke har oppgitt noe telefonnummer på nettsiden sin så vidt eg kan sjå. Lenke til kommentar
Hratgard Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Hva med å sjekke Brønnøysund Registrene Finner alltid numret til bedrifter som ellers ikke opplyser om dette på sinne nettsider der. Lenke til kommentar
accessd Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 De svarer i hvertfall ikke på e-post lengre. I og med at telefonnumret ikke er oppgitt på siden regner jeg med at de ikke ønsker å være nåbare fra telefon. Gir dem frist til etter påsken på å få sendt ut det forhåndsbetalte spillet mitt (eventuelt besvarer epostene) før jeg skrangler med sablene. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Nå løser dette seg for min del. Håper de lykkes med å få servicenivået tilbake til normal standard igjen. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 91831343 Det er telefonnummeret, det kan jeg bekrefte, for jeg har ringt dem før. Men som sagt, jeg vet ikke om telefonen deres er oppe igjen. Og det dramatiske som har skjedd er at de har flyttet, de har gått over til å være kun nettbutikk. Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Tipper de har gått konkurs. Når man ser på God of War III så er det enda ikke satt opp realese date. Står bare TBA. Lenke til kommentar
Sonic82 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Bestilte Supreme Commader 2 fra absoluttspill.no for noen måneder siden. Spillet hadde release dato 17.03. Etter det jeg vet er vel supcom2 i hyllene hos de fleste for vel en måned siden. Alle forsøk på å komme i kontakt med absoluttspill.no har vært misslykket. Jeg betalte spillet som forskuddsbetaling via bankoverføring. Har nå sendt mail om å få pengene tilbake. Har tidligere kjøpt spill derfra uten problemer. Lenke til kommentar
accessd Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Tror også disse går til skifteretten snart. Er også i den situasjonen at jeg har forhåndsbestilt/betalt en vare som aldri kommer. De svarer som vanlig også kun sporadisk (svært sjeldent) på e-post. Kanskje man kan få refundert pengene fra banken (brukte visa)? Lenke til kommentar
Sonic82 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Etter et noen forsøk på epost og oppring av div tlfnr fikk jeg til slutt kontakt med en ansatt hos Absoluttspill.no. Jeg har fått pengene mine tilbake De hadde nedbemannet og var i en omstruktureringsfase av bedriften og hadde ikke klart å besvare alle henvendelsene. Lenke til kommentar
accessd Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Etter et noen forsøk på epost og oppring av div tlfnr fikk jeg til slutt kontakt med en ansatt hos Absoluttspill.no. Jeg har fått pengene mine tilbake De hadde nedbemannet og var i en omstruktureringsfase av bedriften og hadde ikke klart å besvare alle henvendelsene. Godt for deg! I bunn og grunn driter jeg i pengene. Det verste for meg er at man kaster bort tiden sin på e-poster. I tillegg kommer frustasjonen over å bli ignorert. Jeg betaler gladelig mye ekstra for god service. Pålitelighet (at man kan stole på leveringstiden) og tilgjengelighet (lagervare) er de viktigste kriteriene mine. Absolutt Spill gikk fra å være best i klassen til å være en av verstingene. Håper ikke denne "overgangsperioden" varer stort lengre nå. Den har vel snart vart ett år om jeg ikke tar mye feil? Dette er ekstremt ødeleggende for denne typen virksomhet og de vil ha store problemer med å bygge opp tillitten igjen. Endret 21. april 2010 av accessd Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Har prøvd å få igjen pengene fra forhåndsbestillingen av Just Cause2 helt siden det kom ut (har ikke fått spillet), og det er nettopp pengen jeg bryr meg om. Ringte det nummeret som Perrern postet og ga en fyr ordrenummeret og navnet mitt, han sa han skulle få noen til å se på det i løpet av dagen. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 ...og ingenting har skjedd. Lenke til kommentar
Azure Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Jeg avbestilte et Fifa 10-spill derfra i fjor høst, og det tok vel nærmere 10 e-mails og telefonsamtale mellom 5 forskjellige ansatte før jeg fikk penga tilbake... Endret 18. mai 2010 av Azure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå