Gå til innhold

Ingen John 177 i Halo reach?

mkri96

Anbefalte innlegg

Jeg satt hjemme igår, og bestemte meg for å stikke en tur innom halo sin nettside. Jeg oppdager tittelen "Reach" og bestemmer meg for å sjekke den ut. Jeg ser traileren og synes det ser helt greit ut, men hvor er John 117? kommer de til å fjerne det som halo serien har handlet om i alle år?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reach skjedde før alle de andre Halo spillene, og det jeg har lest så har enten de som skirver artikkler feil ang hva slags Spartans som er der eller så har historien blitt forandret.

Har ingen bevis på at master Chief john-117 er med, men i boka så er uniten hans der på trening. lurer på om ikke han ender opp off-world iløpet av historien.(begynner å bli en stund siden jeg leste boka nå så litt rusten)

Lenke til kommentar

halo triologien handler om master cheif, hallo seiren handler også om masse andre ting.

må innrømme at jeg verken har spillt ODST eller Halo Wars, men så vidt jeg forstår er ikke 117 med i noen av dem.

riktig, han er ikkje med i ODST eller Halo Wars.

I halo Reach spiller me heller ikkje som John 117, men er ganske sikkert på at me kommer til å høyre om han eller , møte han.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

man spiller som minst et medlem av noble team eller noble one. husker ikke om man spiller som flere av dem, men det gjør man sikkert.

jeg ser ikke bort fra at de har pakket inn litt av master chief i reach. at man møter han, eller kanskje får se han på en film eller noe. men det vet jeg jo ikke.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei. DH45MPH her fra Inside Bungie Norge. Desverre ingen spillbar 117 i reach. Men du får se han. Egentlig hemelig men det får fint. Bare får å rette opp lit her så er 117 med i Halo Wars. Han en en av de tre spatane. (han med hagla) og i fålge ghost of oyox (boka) så er det skipet som ODST ene skal dra ned på, når det forsvinner er 117 på. De skam ned å hjelpe han. Så sån teoretisk sett er han med på alle, men jeg forstår va de andre mente. ;) have fun gaming. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei. DH45MPH her fra Inside Bungie Norge. Desverre ingen spillbar 117 i reach. Men du får se han. Egentlig hemelig men det får fint. Bare får å rette opp lit her så er 117 med i Halo Wars. Han en en av de tre spatane. (han med hagla) og i fålge ghost of oyox (boka) så er det skipet som ODST ene skal dra ned på, når det forsvinner er 117 på. De skam ned å hjelpe han. Så sån teoretisk sett er han med på alle, men jeg forstår va de andre mente. ;) have fun gaming. :)

Viss du prøver å late som du er ansatt i bungie eller noe slikt, er det først og fremst en ide og ikke skrive Spartan som Spatan, Onyx som oyox og slike ting. Kanskje en fordel og ha brukernavn som ikke sier att en er fødd i 95 og.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Viss du prøver å late som du er ansatt i bungie eller noe slikt, er det først og fremst en ide og ikke skrive Spartan som Spatan, Onyx som oyox og slike ting. Kanskje en fordel og ha brukernavn som ikke sier att en er fødd i 95 og.

Får det første er det ikke bungie, det er inside bungie. For det andre er det ikke sikret at jeg er født i 95 det er jeg ikke. Er eks John 117 født i år 117. Nei. Og det tredde er det mye rettskriving som retter det du skriver på en iPhone, og da blir det nye som blir om til Norsk. Og bare så du vet det så staves faktisk Onyx som Onyx. Bare se her. http://halo.wikia.com/wiki/Halo:_Ghosts_of_Onyx

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Får det første er det ikke bungie, det er inside bungie. For det andre er det ikke sikret at jeg er født i 95 det er jeg ikke. Er eks John 117 født i år 117. Nei. Og det tredde er det mye rettskriving som retter det du skriver på en iPhone, og da blir det nye som blir om til Norsk. Og bare så du vet det så staves faktisk Onyx som Onyx. Bare se her. http://halo.wikia.com/wiki/Halo:_Ghosts_of_Onyx

kan du gi meg linken til den norske siden til inside bungie, for jeg finner den ikke.

nei det sier ingenting om alderen din, men du du har ikke satt alderen på profilen din så en ikke usannsynlig antagelse fra Tabelspoon.

john177 er spartan nummer 177 så det betyr noe, akkurat som folk flest i militære enheter får et tjenestenummer. hva står 95 for i ditt kallenavn da?

hva er det du mener med:

er det mye rettskriving som retter det du skriver på en iPhone, og da blir det nye som blir om til Norsk.

og ja du har helt rett i den siste posten din om hvordan Onyx og spartan staves, men i den første posten du er quotet i så har du stavet det feil, det er de som Tabelspoon påpeker.

er det denne DH45MPH du mener du er?

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Jaha, visste ikke at Inside Bungie ansatte mindreårige med skrivevansker :roll: no offence

Lenke til kommentar

Jaha, visste ikke at Inside Bungie ansatte mindreårige med skrivevansker :roll: no offence

har noe sakt at jeg er født i 95. Jeg kan være 10000000 år. Dere vet ingen ting. Jeg brukte DH45mph får, helt til folk fant ut at jeg lagde filmer på YouTube. Da byttet jeg. Sån at min sønn kunne få den. Dette er egentlig min søns profil. Inside bungie er ingen norsk oplleg dustet det er ei gruppe de fleste Jan være med i. Jeg har julpet med den grafiske delen i Anoj's: http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=US#/results?client=mv-google&tspv=1&q=anoj%20bungie%20update&aq=0&oq=anoj%20b

bare så dere vet det er dette et sted der folk spør om hjelp, ikke en rettsak. Ok når du låner guttunges iPhone er det ikke altid like lett å skrive rikktig.

Endret av Dani95
Lenke til kommentar

har noe sakt at jeg er født i 95. Jeg kan være 10000000 år. Dere vet ingen ting.

tror nok vi vet mye rart her du.

Jeg brukte DH45mph får, helt til folk fant ut at jeg lagde filmer på YouTube. Da byttet jeg. Sån at min sønn kunne få den. Dette er egentlig min søns profil.

du byttet nick sånn at din sønn kunne få æren av å ha laget filmer på youtube under nicket DH45mph?

Inside bungie er ingen norsk oplleg dustet det er ei gruppe de fleste Jan være med i.

er den rettet mot meg? eller er den rettet mot deg selv? sånn siden det var jeg som ville ha linken til den norske inside bungie siden og du som påsto at du var endel av inside bungie norge:

Hei. DH45MPH her fra Inside Bungie Norge.

Jeg har julpet med den grafiske delen i Anoj's: http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=US#/results?client=mv-google&tspv=1&q=anoj%20bungie%20update&aq=0&oq=anoj%20b

bare så dere vet det er dette et sted der folk spør om hjelp, ikke en rettsak. Ok når du låner guttunges iPhone er det ikke altid like lett å skrive rikktig.

når jeg klikker linken din så kan jeg ikke si at den overbeviser meg om noe som helst.

er det forresten noen flere nicks du bruker/låner i forbindelse med halo og denne tråden.

og ja vi vet at dette er et sted folk spør etter hjelp, vi vet og at dette er internet der troll ikke bare lever under broer... og er derfor naturlig skeptiske når folk utgir seg for å være noe men måten de representerer seg får det til å virke so mden dårlig spøk.

i tillegg, måten du holder på nå virker som du er mer opptatt av å få oss som er kritiske til å slutte å snakke en å faktisk svare på våre spørsmål, vis det blir svart så er det en bisetning at vi tar feil uten stort til begrunnelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...