e_razor Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Heisann, Driver å kikker rundt etter surrondforsterker i budsjettklasse. Har noen anbefalinger? Jeg trenger pre-out på iallefall front høyttalerene. Det må være toslink (optisk) og helst med HDMI. Må selvfølgelig støtte DTS. Jeg er aldeles ingen lydfreak av natur, og trenger ingen vanvittig forsterker på noen måte. Ser etter billigst mulig som har disse mulighetene. Regner med det vanker folk her med langt mer forståelse enn meg så jeg håper å høste av deres kunnskaper Endret 18. februar 2010 av e_razor Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Ville trolig prøvd å posta lignende spørsmål i avforum.no de kan greiene sine hehe så nettopp at du hadde det. daså lykke til på ferden du får vell svar snart skal du se.. Endret 18. februar 2010 av infinety Lenke til kommentar
Junkers Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Denne er umulig å slå akkurat nå: http://www.hifiklubben.no/produkter/hjemme...ceiver_sort.htm Den har til og med dekoding av HD-lyd om du vurderer Blu-ray etterhvert. Uhørt i denne prisklassen Elkjip selger den forøvrig til samme pris. Endret 18. februar 2010 av Junkers Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvis du vil ha en bra reciver med mye kraft, og alt av muligheter til en billig penge, er dette to gode alternativer: Yamaha RX-V765 Denon AVR-2310 Dette er to gode recivere med HDMI og pre-out. De støtter også alle nye lyd og bilde formater. Du har også muligheten til å bi-ampe. Det kan gi deg såpass mye effekt at du ikke trenger noen form for effektforsterker til større høytalere. To meget gode kjøp! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Har selv Yamaha RX-V765 og er MEGET fornøyd. Faktiskt så holder den på vinne flere tester, og det spekulærer den kan bli "årets forsterker". Lenke til kommentar
TraktorBolla Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Helt riktig! Dette er en knakende god reciver til denne prisen! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Og jeg må bare kore inn med resten her som sitter på en Yamaha RX-v765, har den selv, og har nok aldri hørt maken i denne prisklassen, jeg holdt på å si spesielt i stereo, men når jeg tenker meg om briljerer den på surround også. God kanaldefinisjon, god klarhet, gode justeringsmuligheter, masse tilkoblinger, kan konkurere selv med stereo-forsterkere når det kommer til musikk. Mulig at jeg er farget av å eie en selv, men etter å ha hørt på mer eller mindre samtlige modeller fra alle de store merkene i denne prisklassen, så stod yamaha virkelig ut som en vinner. Selv denon som har fått mye god kritikk har ikke så mye den skulle ha sagt mot denne EDIT: Billig kan være så mangt, men selv rx-v365 er knakendes god, til rundt 2000kr. Endret 17. mars 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Onkyo TX-SR607 er noe av det beste - om ikke det beste - du får for prisen. Prisen til Komplett.no er også meget avskrekkende. Receiveren fikk 6-er i siste nummer av Hjemmekino og har ellers fått nesten utelukkende glittrende omtaler. Det er utrolig hvor mye god-lyd du får for pengene for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå