Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløs ruter...

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg på en 512/128 linje, da får jeg 1300 kb på itavisen , er dette normalt?? Har akkurat fått bredbånd!

Men siden jeg akkurat har fått det sitter jeg på en midlertidig løsning med en 20 m nettverkskabel ned i stua! Og etterhvert skal vi ha trådløs ruter , vil dette gi noe effekt på ytelsen til linja!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spiller en del cs! Vil det påvirke pingen min der??? Er snakk om en etasje opp og det blir ca 20 meter...

Det vil nok det men det er uvensentlig, du får kansje + 1-2 i ping.

Så jeg er ganske sikker på at det har veldig lite å si med mindre du ligger på kanten av det akseptable allerede. (hva det er må du spørre CS -spillere om, for jeg spiller ikke CS)

Lenke til kommentar
Vel , ligger på ca 60-100 i ping!!! Det er bare 512kb linje!

Det er vel ganske mye, men da kan du ca. legge til 2 i ping eller no med trådløs. Sprør CS spillerne her hva som er akseptabel ping, fot jeg spiller som sagt ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har samme linja som deg.. OG jeg var også sinnsykt usikker.. Jeg måtte nemlig flytte pcen min ned i 1etasje.. Mens internetten min står i 3..

Men jeg har kobla internetten til idag.. OG jeg er UTROLIG fornøyd..

Jeg testa cs.. Jeg datt ikke ut.. jeg hadde konstant 20 i ping.. avidi 512/128.. Kjøp SMC 54mbps Og SMC PCI kort.. fra komplett.. ca 2200 kr.. Fy ! det er verdt det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...