DraZeN Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Nå sitter jeg på en 512/128 linje, da får jeg 1300 kb på itavisen , er dette normalt?? Har akkurat fått bredbånd! Men siden jeg akkurat har fått det sitter jeg på en midlertidig løsning med en 20 m nettverkskabel ned i stua! Og etterhvert skal vi ha trådløs ruter , vil dette gi noe effekt på ytelsen til linja!!! Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Ikke direkte på ytelsen, men du vil nok få litt større ping. Men det har ingenting å si på relativt korte avstander. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg spiller en del cs! Vil det påvirke pingen min der??? Er snakk om en etasje opp og det blir ca 20 meter... Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg spiller en del cs! Vil det påvirke pingen min der??? Er snakk om en etasje opp og det blir ca 20 meter... Det vil nok det men det er uvensentlig, du får kansje + 1-2 i ping. Så jeg er ganske sikker på at det har veldig lite å si med mindre du ligger på kanten av det akseptable allerede. (hva det er må du spørre CS -spillere om, for jeg spiller ikke CS) Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hmm... som jeg vet er vel trådløst vanligvis 11mbit, så på en 512 kbps må du da mest sannsynlig få full hastighet, eller? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Vel , ligger på ca 60-100 i ping!!! Det er bare 512kb linje! Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Vel , ligger på ca 60-100 i ping!!! Det er bare 512kb linje! Det er vel ganske mye, men da kan du ca. legge til 2 i ping eller no med trådløs. Sprør CS spillerne her hva som er akseptabel ping, fot jeg spiller som sagt ikke. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 Dette er digg , med min 512 linje får jeg over 190 kb på kaaza Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Dette er digg , med min 512 linje får jeg over 190 kb på kaaza Der er det nok noe feil..., så det er jo bare å ikke si et pip så forblir det kansje sånn. (misunner deg.) Lenke til kommentar
Gjest dave Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg har samme linja som deg.. OG jeg var også sinnsykt usikker.. Jeg måtte nemlig flytte pcen min ned i 1etasje.. Mens internetten min står i 3.. Men jeg har kobla internetten til idag.. OG jeg er UTROLIG fornøyd.. Jeg testa cs.. Jeg datt ikke ut.. jeg hadde konstant 20 i ping.. avidi 512/128.. Kjøp SMC 54mbps Og SMC PCI kort.. fra komplett.. ca 2200 kr.. Fy ! det er verdt det! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 La meg si det sånn ! Jeg har ikke tenkt å si ifra! Men syns pingen min på cs er så sinnsykt dårlig ! Ligger på 60 til over 100 , noen ganger på på 40-50 Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Bare sånn at folk vet det; de ulike ADSL-løsningene som finnes rundt omkring har rimelig råtten ping. Dette er pga. hvordan de har valgt å implementere ADSL'n ... i mange tilfeller vil faktisk vanlig dobbel ISDN har MYE bedre ping... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Dem jeg har kjøpt hoss er de første i landet til å prøve denne løsningen! Men til neste år regner de med å ha lagt fiberkabel til alle kunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå