Gå til innhold

Trenger verden en frelser?


Anbefalte innlegg

Den klassiske. Først skaper "supermann" situasjonen, for så å redde folket fra den samme situasjonen som er inisiert av "supermann".

Akkurat slik jeg opplever religion også. Du er nødt til å tro at du er syk, hvis ikke biter ikke frelsen på deg...

 

Men seriøst, skulle ikke denne frelseren kommet før de som sto og hørte på hadde smnakt døden? Så enten er disse fyrene gamle som metusalem nå ellers så jugde jesus... Men det kan sikkert tolkes til en helt ny og bedre mening det også kjenner jeg de kristne rett. Alt kan tolkes slik at det passer og de som tolker dette ihjel lurer fremdeles på hvorfor det er blitt 35 000 grener av kristendommen... :roll:

 

Og hva skal jesus gjøre hvis han kommer? Jo, ta livet av 4 av 6 mennesker... Blir litt av en frelse dere... Deretter skal de som er igjen leve i sus og dus før alt skal utslettes og alle skal være marionette dukker hos gud. Ønsker dem lykke til! :) (Finner det helt fantastisk at voksne mennesker tror på dette jeg, fucking unbelieveble!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mennesker har alltid vært i søk etter noe som er større. Også samtidig liker vi å være større en andre. Vi er også avhengige av hverandre og det usynlige. Men hva får oss til å føle oss tryggere i sammenheng med religion og "gud". Jeg tror det er oss selv. Vi er guder, vi har makt over våres tanker, vi er skapere. Vi er bare ikke bevisst over at bønn til gud virkelig er oss selv i meditasjon som overbeviser oss selv om at dette går bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...