itzTheTruth Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Fantastisk video! How not to be a Noob Link er oppdatert Endret 1. mars 2010 av TheKopKing89 Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Haha genialt er faen meg 100% enig med han! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Faktisk veldig lærerik også. Har bare spilt demoen en gang, men var ikke klar over at select gjorde så mye. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Select er livsviktig! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Utrolig bra video! Må si han karen hadde et par bra kommentarer innimellom også Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Q er livsviktig på Pc-en. Men må si den hjelper lite når det er ingen Engineering Class når tanks kjem... Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Q er livsviktig på Pc-en. Men må si den hjelper lite når det er ingen Engineering Class når tanks kjem... hehe, men når det andre laget har nok engineers, DA må du være forsiktig med hvor du kjører tanksen din... Jeg prøvde de fleste kjøretøyene så ofte som mulig en gang, for å lære meg å bruke de, og ble som oftest torpedert rimelig kjapt hvis jeg ikke prøvde å gjemme meg... som ikke alltid er like lett med en tanks. Endret 19. februar 2010 av Aurvan Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Hehe, når eg defender i beta (PC) pleier eg og ta TOW2 og knuse tanksene. Så plukker eg folk før eg tar TOW2 igjen tanks som respawner... Veldig slemt Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 "This video is no longer available due to a copyright claim by Ambush.TV. " Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 "This video is no longer available due to a copyright claim by Ambush.TV. " Se her Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Thanks a lot TheKopKings89 Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 No prob! Tipper jeg ender opp med å se den ett par ganger til før spillet ligger i postkassen! Den er så bra. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Absolutt..Ganske bra den videoen. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Se der ja! Lærte faktisk en del av den videoen der Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Genial! Mye av det han kommenterte er selv opplevd og det er sant. Om det er 1 god spiller på laget, så taper man. Værste jeg ser er at det er en gnom på laget som står ved siden av meg, jeg dør. Han ser ned på meg, men går videre. Blir litt oppgitt, men er jo skyld i "døden" selv så. Edit: Når jeg er medic that is. Endret 2. mars 2010 av Wow 0_x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå