Kriztoffer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Siden jeg klarte å kortslutte mitt forje Asus Commando, måtte jeg ha et nytt. Elsker å klokke med Commando. For rå MHZ klokk er dette kortet artig. Joda, henta ut kortet fra på post kontoret, etter sin reise fra Hong Kong. Det hadde i allefall klart seg heltskinnet gjennom hele reisen. Men kortet er ikke så særlig morro ut modifikasjoner. Har en grei C347 liggende, den gjorde 6.1G på DICE, så håper den går godt over 7G på LN2. Modifikasjonen: - Vcore voltage boost @ 100k VR - Fjernet Vdrop @ 50K VR - Vcore avlesning. Og før noen spør. Nei, jeg har ikke lodda med en limpistol...det er bare for ekstra beskyttelse. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvorfor lodder du med limpistol?!? Har hørt at det er skikkelig dårlig! Fine mods, håper du setter norsk WR i cpu-z Lenke til kommentar
Kriztoffer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Hahahahaha... Nei, det er mer skills med limpistol! Tusen takk Marcus, nåja. Tror det kommer veldig ann på 347-en min. Men er den god, så er det jo fult mulig. Endret 17. februar 2010 av Kriztoffer Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 :!: Satser på at den er grei, så jeg gleder meg Lenke til kommentar
Kriztoffer Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, man får satse på det. Men helst trolig er det bare en 7G-7.5G chip. Men man vet jo aldri før man har teste Ln2 og 2v Vcore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå