sneipen92 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg føler at jeg aldri skal få meg kjæreste, alt jeg gjør er så dårlig planlagt, jeg er småforelska i et par jenter og vet at et par av de hadde gjensidige føleleser med føkker det opp. Når jeg drikker så blir jeg liksom keen på alle jenter, og roter liksom med en del og det ødelegger for de jentene som jeg egentlig liker. Har mulighet på ei jente som er 1 år yngre som er ganske søt men blir liksom flau over at hun er yngre enn meg og når jeg møter hun på skolen så blir det kleint for jeg vil liksom ikke bli sett med hu. Veit det er sykt overfladisk men slik er det i min vennesirkel alle disser alle for jentene de roter/holder på med og jeg er liksom ikke kjekkassen så jeg får ikke de pene jentene som de andre gutta. Ikke at det er noe problem for jeg forelsker meg aldri i de digge jentene har en liten ting for søte og morsomme jenter. Men når jeg ikke drikker tørr jeg ikke ta steget fra venner/små flørt til finne på noe. Jeg har en sånn liten connection med 4-5 jenter jeg liker meget godt og snakker mye med på msn og IRL men det blir liksom med det, aner ikke om de har lyst på meg. Jeg prøvde meg på hun ene i fylla en gang det gikk mildt sagt ræva, men vi er fremdeles venner og jeg liker hun fremdeles Problemet mitt har alltid vært sjenanse det har bedret seg litt men er fremdeles en pussy, og tørr ikke be noen jenter ut, blir bare fylle roting...:/ Kan legge til at sist jeg hadde kjæreste var i åttende klasse og det varte i en uke. Har hatt mange muligheter men har aldri grepet dem delvis pga "ryktet" mitt og at jeg er sjenert..... Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Om du driter på draget fordi du er full, så drikk mindre. At kvinnfolket er yngre enn karen er så og si normalen, så ikke gidd tenk på det. Du er også hva, 17-18? Jeg fikk min første skikkelige kjæreste når jeg var 21, og vi er fremdeles i lag 4 år etter. Er ikke noe å stresse med. Endret 17. februar 2010 av Pseudopod Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det er heller unormalt at kvinnfolket er eldre. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Sikkert normalt det men jeg synes det er flaut Men en ting som er litt rart er at jeg føler meg mer selvsikker rundt yngre jenter liksom .P Vetikke hva det kommer a, men kanskje det er fordi det er lettere for en eldre gutt å få en yngre jente til å like seg elns... Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Er 17 år gammel, men har veldig lyst på en kjæreste...en søt og morsom jente som jeg kan snakke med Lurer på om ting ordner seg etterhvert jeg.... Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Grunnen til at du vil ha noen som er yngre er rett og slett genetisk innebygd. Det er et grunnleggende behov hos mannen å være dominerende, akkurat som det er et grunnleggende behov (uansett hva kvinnegruppen ottar og andre feminister har å si om saken) hos kvinner å bli dominert. Alder er en naturlig del av akkurat de grunnleggende behovene og spiller med på denne domineringsleken. En kvinne vil oppfatte en eldre mann som mer dominant enn en yngre. Uavhengig av den faktiske dominante delen av mannen. Og slik fungerer det motsatt vei og. Derfor er det mest vanlig å se nettopp forhold der mannen er eldre enn kvinnen. Så akkurat det at du vil ha ei jente som er 1-2 år yngre enn deg er absolutt ingenting å være flau over. Og hvis du er 17 år gammel, så har du ingen verdens dårlig tid. Og du kommer nok til å få deg en kjæreste. Om det er om en uke, eller om 10 år er vanskelig å si, men det viktigste er at du ikke rusher inn i et dårlig forhold bare fordi du vil ha en kjæreste. Senk skuldrene, og ta det med ro. Ingen grunn til å stresse med dette. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Hvordan ville dere funnet ut om ei jente liker dere? Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Hun jenta som var ett år yngre som jeg likte litt klikka fordi jeg hadde rota med 7 andre siden nyttårsaften mens jeg liksom har "holdt på" med hun... what a shame.. Men det er en jente som slo opp med kjæresten sin for en måned siden som jeg liker og håper hun synes det samme, hun bad meg med ut før hun ble sammen med han andre men da orka jeg ikke :/ Nå skal jeg gripe sjansen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Dette er vel klassiske rund-brenneren? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hehe. Kanskje løsningen er å konsentrere seg om én dame, i stedet for å rote med 10? Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Dette er vel klassiske rund-brenneren? Neinei, jeg har ikke sex med mange, har bare hatt det med en. Og jeg er ingen kjekkas, kanskje litt småpen og ganske morsom. Menmen, det er vanskelig å konsentrere meg om en når det er så mange som jeg liker. Jeg tror det er akuratt nå 5 jenter som jeg liker veldig godt og kunne tenke meg å bli sammen med. Men jeg tørr ikke å make a move mot dem fordi er redd for å drite meg ut, og føler meg ikke noe selvsikker ovenfor jenter jeg liker på min alder Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Step 1. Fortell de at du er litt sjenert, sånn at de vet det og ikke bare tror du er tilbakestående eller noe.. det er helt vanlig å være sjenert og du kan bruke dette til din fordel. (hvis du ikke tør si det f2f så forteller du det på msn.. at du er sjenert that is). Step 2. Fortell ett ønske om å finne på noe med ei av de du er intressert i; men IKKE foreslå noe sånn klassisk date eller noe sånn.. Gjør det så mystisk som mulig, uten å virke creepy. Det er også ett stort pluss om du tør å ta henne med sammen med deg og vennene dine når dere er ute å henger eller gjør hva dere enn driver med, dette viser tillit. Step 3. Kast ballen over til henne, sub-kommuniser ser at du har flere jenter å velge mellom og ikke er desperat på henne og gi henne følelsen av at det er hun som prøver seg på deg og ikke motsatt. Måten man kan gjøre dette på er ved å holde sterk øyenkontakt.. og generellt reframe alt hun gjør til at hun prøver å sjekke deg opp. Step 4. Skap nysjerrighet i henne og la henne lure litt.. til dette kan du bruke ett konsept som kalles for en open loop. Open loop kan være f.eks at du forteller henne en historie på bussen som du ikke blir ferdig med .. og da vil hun bli kjempenyssjerig på å høre slutten. Ellers kan du gjøre ting som å si du må fortelle henne noe.. for så etterpå å si at det ikke var noe og bare smile av at hun dør av nysjerrighet for å finne det ut.. jo mer nysjerrig hun er, jo mer intressert er hun stort sett. Step 5. Eskaler Ting som bør være med igjennom hele interasjonen: fysisk kontakt (berøring), øyenkontakt og seksuell spenning. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Jøss takk for grundig svar!! Visste ikke at sjekking var så vitenskapelig, tilogmed egne fagutrykk, hun jenta jeg tenker på er for tiden på ferie men etter vinterferien skal jeg få snakka litt med henne. Litt deilig at vi ikke går på samme skole for da slipper det å bli sånn klein stemning hvis vi møtes og jeg blir sjenert hehehe For når jeg møter jenter alene så er det ikke noe stress synes jeg Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jøss takk for grundig svar!! Visste ikke at sjekking var så vitenskapelig, tilogmed egne fagutrykk, hun jenta jeg tenker på er for tiden på ferie men etter vinterferien skal jeg få snakka litt med henne. Litt deilig at vi ikke går på samme skole for da slipper det å bli sånn klein stemning hvis vi møtes og jeg blir sjenert hehehe For når jeg møter jenter alene så er det ikke noe stress synes jeg Godt poeng, isolering er også en viktig ting når det kommer til jenter, isolering er selvfølgelig når du isolerer deg og henne fra resten av verden og skaper en boble som om det bare er dere to i deres egen verden. Lykke til, keep me updated. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Det skal jeg gjøre men kommer ikke til å skje noe særlig før etter vinterferien har et lite spørsmål til: Ok en jente jeg kjenner som er ett år eldre enn meg, hun er ganske pen, veldig søt og kjempe morsom, OG har kjæreste. Men det virker nesten som om hun flørter med meg Vi snakker litt på msn og litt IRL på msn så graver hun og spør, plutselig kan hun sende meg meld og spurt om jeg har lært en sang på gitar og at jeg må spille gitar for henne:P Og at jeg må ta henne med når jeg skal til syden i vinterferien. Er hun interessert eller er jeg bre synsk? Men hun har en kjæreste som er ett år eldre enn henne og er rimelig kjekkas, blir forvirra for når jeg tenker på det sånn så liker jeg jo egentlig hun og ! Lenke til kommentar
unserheld Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 vel hvis du driver å roter med en masse kvinns er det vel ikke akkurat et stort avholdsproblem, snarere tvert ifra Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Du er nok ikke synsk, hun flørter nok med deg.. men om hun er interessert nok til å være villig til å bryte ut av forholdet hun er i er en helt annen sak. På den annen side er dette bare spekulasjoner fra din side og du gjør lurt i å ikke spørre henne om disse tingene ennå, da det er sannsynlig å tro at hun flørter med deg for å ha mulighetene åpne og føle at hun fortsatt kan tiltrekke seg andre gutter. Hvis hun flørter med deg, så bare flørt tilbake, gi hun det hun vil ha, men hold ditt på det rene. Det vil si, ikke legg opp til at hun skal være utro med deg, men la henne bestemme hvor langt hun vil gå og når du merker det begynner å bli såpass seriøst at det nesten skjer noe, så be henne ta det opp med kjæresten, men ikke før. Se på det som en morsom ting at hun flørter med deg og flørt tilbake, ikke legg så mye i det, se heller på det som en bonus du kanskje en dag ender opp med . Bottomline er nok at hun ikke legger noe i det ennå og bare flørter med deg for å ha det gøy og holde mulighetene åpne. Dersom hun begynner å fortelle om hvor dårlig forholdet hennes er, så er det ett hint i din retning, inntil det, hold ditt på det rene. EDIT: Leif + bottomline Endret 18. februar 2010 av aritalo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå