mkri96 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kan man flytte save games mellom Xbox Live-kontoer? Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Lagres på HDD, så mellom live accounter? Nei, tror ikke det. Uten å si det sikkert, høres bare tvilsomt ut. Du kan derimot ta med HDD til noen andre sin xbox og kjøre din save game derifra om det var det du skulle. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kan man flytte save games mellom Xbox Live-kontoer? Ikke på lovlig vis. Det kalles gamesaving, og du kan risikere å bli bannet fra Xbox Live hvis det blir oppdaget. Det har med achievement-juks og tukling med systemet å gjøre. Hvis du sier mer om hvorfor du evt. lurer på dette så kan det hende vi kan finne andre løsninger på problemet ditt. Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Jo jeg slettet den forrige profilen min pga jeg satte alderen på brukeren for lav. også fikk jeg spørsmål om å slette hele brukeren å savegamene eller å bare slette profilen. jeg valgte å slette bare profilen, fordi jeg skulle se om jeg kunne gjøre om "ownership`en" på savegamene om du skjønner hva jeg mener. Jeg forsto det slik at man kunne gjøre om det, men bare om man hadde en harddisk på xboxen. Jeg har fortsatt bare internminnet til xboxen. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Hmm. Tror ikke man kan endre eierskap på game saves. Men jeg anbefaler uansett å kjøpe en HDD, eller i det minste en minnebrikke. Du kan jo søke litt på nettet, men jeg tror nok du må starte på nytt på de spillene du har lagret på den gamle profilen. Fant denne da jeg søkte: http://www.gamespot.com/pages/forums/show_msgs.php?topic_id=26660834 (post 4 og 5 forklarer litt om hva du kan gjøre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå