red_hell_dervish Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Her har dere hva jeg hadde tenkt for en AMD gaming rig, med passe bra grafikk. Vil bare høre hva dere synes og om det er noe jeg burde bytte/legge til/fra Her er listen ihvertfall: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...40-357C3BA5A68D Lenke til kommentar
Even_A Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hva med å legge til Windows 7 og en god CPU kjøler? Lenke til kommentar
red_hell_dervish Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 hehe windows 7 inngår jo klart Tenker at cpu kjøleren som følger med får holde inntil videre, til jeg får kjøpt en bedre. Tror ikke jeg skal holde på med moster OC'ing med det første Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fint oppsett det der, men skjermkortet er ikke på lager før 1. april da. :-) Anbefaler deg da utifra budsjettet ditt å enten: Gå opp til: Radeon HD5870 Gå ned til: Radeon HD5770 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg ville da anbefalt å gå opp til 5870, for så å gå ned på Hovedkort ettersom du ikke trenger å betale 1550 kr for ett godt HK på AM3 sokkelen, du finner ett like bra ett til 900 kr. Kabinettet er kult, men kan være litt lite plass i det, vurdert Fractal Design R2 Pearl Black? Eller vil du ha litt shiny vinduer og leds? Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Oppsett 9k Dette her er ett godt oppsett, litt over prisen av ditt grunnet oppgradert skjermkort, men det er fortsatt ganske likt ditt oppsett. Edit. Sorry for dobbelpost. Endret 18. februar 2010 av bad__ip Lenke til kommentar
red_hell_dervish Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Takk for svar. HKet fra asus skal jo være "best". Med Repuplic Of Gamers merket og lydkort som følger med, tror jeg at dette er mitt valg. Det at skjermkortet ikke er på lager gjør ikke så mye egentlig, for jeg skal bestille fra annen butikk, fordi man får det billigere pluss DiRT 2 følger med der og Kabinettet skal være akkorat nok stor til 5850, men blir for lite for 5870 osv. Jeg har selv sett det bli installert og fungere fett. JA jeg trenger shiny vinduer OG fancy led Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå