Gjest Guest_Tommy_* Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Mitt forrige forhold endte jeg i kjærlighetssorg og nå er jeg livredd for å velge galt igjen. Kort fortalt så er jeg i den situasjonen at jeg har 2stk som liker meg, jeg liker dem også. Jeg klarer ikke å velge mellom dem enda, jeg vil være hos dem litt for å se det an. Dette har jeg sagt til dem begge også, at jeg ikke kan love noe men må se det an litt. De vet jo ikke om hverandre og føler meg litt ekkel når jeg gjør dette. Men jeg klarer seriøst ikke å velge, de er litt motparter. Hun ene har jeg alt til felles med, nesten skremmende. Hun andre er bare ufattelig attraktiv ... Men gjør jeg noe galt ? Er jeg en idiot som holder på sånn? Jeg er jo singel og er ikke sammen med noen. Tvert det blir seriøst så skal jeg bryte med hun andre. Hva ville resten gjort? Er jo verre å bare satse på hun ene når det kan være at hun andre faktisk er store kjærligheten. Så jeg må teste begge :o Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Mest sannsynlig at du vil trives med hun du har "alt til felles med" eller hva? =) Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det at man "ikke vet hvem man skal velge" er bare bullshit - det er en "følelse" du lager for å rettferdiggjøre det at du ikke har lyst til å velge. Magefølelsen din sier én person; kjør på den. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ville valgt hu du har mest til felles med. I mitt tillfelle så blir en jente mye penere når du har mye til felles o.l. Kjedelig med en jente som er pen men ingen felles interesser. Men gå med magefølelsen din. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Tommy_* Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jo men det kan jo vise seg at jeg har mye til felles med hun andre også. Jeg vet jo så lite enda. Jeg møtte de omtrent samtidig og har ikke møtt de så mange ganger enda. Men så fort noe utvikler seg til et fast forhold så kommer jeg til å varsle hun andre og fortsette som venner bare. Jeg vil ikke være helt idiot heller Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Så lenge du er ærlig og ikke fører noen av de bak lyset, så gjør du ikke noe galt. Så til hvem du skal velge.. Stol på magefølelsen din, og gå for den som får blodet ditt til å boble det lille ekstra. Jeg er sikker på at en av de får det til å bruse litt mer enn det den andre gjør. Prøv deg på henne, og se hvordan det går. Endret 18. februar 2010 av Smurstafa Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Du sier at de ikke vet om hverandre. Så da holder du tilbake informasjon, og er ikke helt ærlig. Jeg synes ikke noe om å teste ut to stk parallelt på denne måten. Du bør iallefall være klar over at du kan komme til å såre en av dem. Jeg har selv vært den han endte opp med å ville være venn med, mens han valgte å bli sammen med hun andre. Det var ikke noe særlig, og vi har ikke lenger kontakt. Lenke til kommentar
Gjest gjest Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Det du kan gjøre er å skrive navnet til de på hver sin lapp.. blande de for så trekke en, hvis du da trekker hun du har mye til felles med, men blir litt sur fordi det ikke ble hun andre har du svaret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå