Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er doping redningen?

Gjest gutt20

Anbefalte innlegg

God kveld, siden jeg vil holde dette anonymt bruker jeg ikke min hovedkonto, håper moderator kan respektere det.

Jeg er en taper, et null. Ikke verdt maten jeg spiser, ikke sengen jeg sover i.

Jeg er smart nok til å være Mensa medlem (true story, har testet), og pen nok til å være modell (har fått tilbud). Jeg er lat, ubrukelig, uengasjert, egoistisk, konstant deprimet og jomfru. Jeg har ikke fullført en oppgave på så lenge jeg kan huske. Jeg har aldri hatt en kjæreste. Jeg er 20 år og bor hjemme med en sjefete mor. Jeg smiler og prøver å være grei med alle, alikvel har jeg ingen nære venner. Jeg blir aldri bedt på fester, får aldri SMSer, ingen har skrevet på facebookveggen min på 3 år, enda jeg har over 200 "venner" der. Slik har det stort sett vært hele livet, det var aldri noen på døra mi og spurte om jeg ville bli med å leke.

Imorgen skal jeg si opp den (nesten) nye jobben, jeg orker rett og slett ikke flere dumme kunder.

Jeg har ingen å snakke med, om jeg sier noe til den "nære" familien bekrefter jeg overfor dem at jeg er ubrukelig og lat. Jeg har et utildekket strømutak på soverommet. Hver gang jeg legger meg kjenner jeg trangen til å stappe to fingre inn å la det stå til. Jeg tenker på å gå ut i skogen for å dø, slik at ingen kan se meg ligge der, hjelpesløs og død. Jeg kan skrive et kort notat til foreldrene og takker for muligheten, det er tross alt ikke deres feil, det er min. Da hadde de også sluppet å bekymre seg over meg.

Jeg har blitt vandt med å ikke forvente noe av meg selv eller andre, og ingen forventer noe av meg.

På sett og vis er dette min siste krampetrekning, jeg orker ikke mer. Den siste dråpen av kampvilje er død. Jeg har hatt glede av trening i 4 år, jeg ble gradvis sterkere, penere og mer vellbygd. Det er det ENESTE jeg har kunnet vise til å ha utrettet, noen sinne. det siste året har jeg til tross for mye hard trening ikke økt i styrke eller utholdenhet, heller motsatt. Jeg begynner å få bitchtits, selv om jeg aldri har tatt steroider. Penisen og ballene er allerde statistisk sett godt under gjennomsnittet, og jeg tviler på at noen jente i det hele tatt kunne tenke seg å ha sex med meg. Hele familien tilbake så langt jeg har funnet ut har dødd av dårlig hjerte, og alle mennene i familien er skallet.

Hvilke flere bieffekter har doping? Jeg ser kun en mulighet for å ha det litt morro før jeg forsvinner.

Takk for oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...