heho Skrevet 17. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 Kona sliter å gå med g-string som er "harde" i stoffet, så da lurer jeg på.. noen som har noen erfaring med g-string som er behaglige, men sexy? Tips pleas! Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 17. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2010 Om det skal være sexy, er det vel like greit å kjøpe noe som går i kategorien "Fort av"-undertøy? Sloggi har ganske behagelige g-strenger. Men det er generelt ikke et behagelig undertøy. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Kappahl selger noen som ikke har noe særlig sømmer, og som er veldig myke og gode i stoffet. Det ser litt blondeaktig ut, men er ikke sånn "SE PÅ MEG JEG PRØVER Å VÆRE SUPERSEXY BLONDEUNDERTØY". De ligger som regel rullet sammen i små plastbeholdere ved kassa, og er ikke spesielt dyre. Veldig greit at det ikke er masse sømmer, for da slipper man trusemerker når man kler av seg Finnes i en hel haug forskjellige farger og ganske bra utvalg i størrelse (hvertfall sist jeg var der). Lenke til kommentar
heho Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Takker, jo kan være enig i at "ha på dem før akt" er de som er mest sexy, men jeg liker å se kona med g-string helst hele dagen.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2010 Ja, jeg mener at disse kan du gå med hele dagen, og du får fortsatt ikke merker av dem selv om du bruker en tight bukse utenpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå