TheCatIsALie Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Enten til PC eller Xbox 360. Skal helst være noe som ikker er så altfor kjent. Må ha nogenlunde OK 3D grafikk. Sjanger: Alt untatt strategi og point 'n click. Noen forslag? Har spilt det meste av nyere populære titler, så noe av det som ikke er så kjent gjerne. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Torchlight!!!!!!! http://www.torchlightgame.com/ Ligner nesten helt på diablo 2 og er meget underholdende. er noen av utviklerne bak diablo 2 som har skapt dette også har jeg hørt. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Torchlight!!!!!!! http://www.torchlightgame.com/ Ligner nesten helt på diablo 2 og er meget underholdende. er noen av utviklerne bak diablo 2 som har skapt dette også har jeg hørt. Liknet veldig på strategi, men kan vel alltids prøve. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kompis av meg kjøpte det er, og han sa det var morsomt den første timen, men spillet ble alt for ensformig. Han gikk møkk lei. Er liksom det samma heletiden. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Torchlight!!!!!!! http://www.torchlightgame.com/ Ligner nesten helt på diablo 2 og er meget underholdende. er noen av utviklerne bak diablo 2 som har skapt dette også har jeg hørt. Henger meg på denne, men noe repetativt iforhold til andre spill en også finner. Kjøp med Shadowgrounds (5 € på Steam akkurat nå), har ikke kjøpt det selv, enda. Kjøp også med Trine, Aquaria, World of Goo og Braid . Da har du mange artige spill å spille i vinterferien . Og Mount & Blade . Endret 17. februar 2010 av chokke Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Bioshock 2 og Killing floor er to morsomme spill Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Hitman: Blood Money. Fantastisk spill. Edit: På PC. Xbox utgaven er lame. Endret 17. februar 2010 av Kontorstol Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Har spilt stort sett alle som er nevnt til nå. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Anno 1404 er også morsomt, men det er stategi. Red faction guerilla er også bra Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Red Faction Gurinella(?) spilte jeg vel et par timer, men så gikk jeg lei. -- Prøver meg på Scarface: The World is Yours. Endret 17. februar 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
ovalle Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvorfor ikke gå oldschool? Hvis du var en av de heldige og hadde en Super Nintendo.. Finn den frem og spill Donkey Kong Ingenting slår de spillene Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvis du vil kjøpe spill via steam, kan du like godt gå for THQ complete pack til 49.99€. Der er alle red faction spillene med (alt gammelt fram til og med guerilla tror jeg). Mye strategi også som du (desverre) ikke liker. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Hvis du vil kjøpe spill via steam, kan du like godt gå for THQ complete pack til 49.99€. Der er alle red faction spillene med (alt gammelt fram til og med guerilla tror jeg). Mye strategi også som du (desverre) ikke liker. Hater Steam, bruker bare pga har HL2-serien der. Men pakka kan jeg alltids skaffe uansett. Det jeg ikke liker med strategi, er at da bare sier jeg "gå dit, gå dit", jeg foretrekker å være med på actionen selv. Hvorfor ikke gå oldschool? Hvis du var en av de heldige og hadde en Super Nintendo.. Finn den frem og spill Donkey Kong inv_biggrin.gif Ingenting slår de spillene wink.gif Eldste jeg har er PS1, men den er ikke hjemme. Endret 18. februar 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Så Anno 1404 er utelukka? Det er litt som simcity. Meir builder enn strategi, med mindre du vil krige. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Foretrekker litt action ja. Eneste spillet uten krig i som jeg spiller, er vel Burnout Paradise City. Men det er bare online med venner. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Vist du vil ha Action. Kan du spille Unreal Tournament 3. Du har sikkert prøvd det. Men jeg kjøpte det for en billig penge på Steam, og syns det er ganske rått. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Spilte single-player'n litt, men det ble for kjedelig. Sikkert kjempegøy på multiplayer, men fikk login problemer der. (prøvde MP da var gratis en helg eller noe) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg har hatt mye moro med MX vs ATV Reflex, og Darksiders har definitivt sine sider. Ellers har vi jo alltids Castlevania: Symphony of the Night på xbox live om du vil ha litt old-school. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Argh, var så klar for "Scarface".. Så ble det slikt: (vedlegg) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 Hvordan er "EndWar"? Må jeg prate veeldig tydelig i mic for at det skal funke? Hvis ikke er nok det et fint og avslappende spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå